O noapte in padure!-2

152 11 1
                                    


-Miranda, stai! Unde pleci!

-Am auzit ceva, ma duc sa vad cine e!

-Asteapta-ma!


Mirra: Sunetul pasilor m-au dus catre o poteca lipsita de copacii, pustie, parea mai mult un camp decat o padure, iar drept in fata se afla o cabana. Pare parasita, pereti abea daca mai stau in picioare, iar silueta disparuse.

-Miranda, ai vazut pe cineva?

---Vocea lui Eric ma facu sa imi drepta atentia catre el, fata lui era una intrebatoare cerandu-mi explicati.

-N-ai altceva mai bun de facut decat sa ma urmaresti? Ca sa iti satisfac curiozitatea, am impresia ca am fost urmariti tot timpul si ca aceea persoana sa dus la cabana! --Facandu-i semn sa se uite drept in fata. Dupa fac o rotire si pornesc cu viteza spre cabana, dar mana recea lui Eric ma opri.

-Eric, da-mi drumul Ai uitat ce-am zis acum cateva minute!

-Nu, nu am uitat! Unde te duci?

-Nu iti dau tie explicti! Da-mi odata drumul!

-Spune-mi unde te duci si apoi o sa iti dau drumul!

----Stransoarea sa a devenit mult mai puternica, incheietura incepu sa ma doara. Ma enerveaza din ce in ce mai mult, nu obisnuiesc sa dau raporturi, bine doar parintilor, cert e ca imi place sa fiu independenta. Urasc sa fac ce imi spune, urasc tot ce tine de el. Cu dinti inclestati puternic ii raspund in dispret..

-Ma duc la cabana, nu e evident? Vreau sa stiu cine ne-a urmarit.

-Nu te las sa te duci!

-Nu insemni nimic pentru mine, nu am de ce sa te ascult. De ce sa nu ma duc? Tie frica ca am sa descopar ceva despre tine, posibil un secret? Raspunde! M-am saturat sa iti bati joc de mine!

-Scuze, daca aparut asa, dar imi fac griji pentru tine, e periculos la cabana. Ai aflat totul despre mine, nu am nimic de ascuns.

---"E periculos la cabana".Ooo, vai! acum isi face griji sa nu patesc ceva. Ce poate fi mai periculos inafara de niste pereti care abea se mai tin in picioare.

-Nu e un motiv suficient pentru a ma opri. Incetraza sa te prefaci ca iti pasa de mine!!

-In cabana locuieste "nebuna satului", este o batrana care are probleme mentale, probabil s-a speriat de noi, de asta a fugit. Nu te duce, poate sa reactioneze urat.

-"Nebuna satului", cine e? O cunosc?

-De unde sa stiu daca o cunosti nu sunt ghicitor!

-Daca nu esti ghicitor atunci n-ai de unde sa stiica o sa reactioneze urat. Am sa aflu ce doresc si apoi voi pleca!

-Tie chiar iti place sa te pui singura in pericol? Femeia e periculoasa! Inceteaza sa o mai faci pe viteaza, si asa cum ai spus e posibil sa fi auzit ce am vorbit, dar cu siguranta a uitat totul. Nu uita ca are probleme mentale sigur derileaza.

-Si daca nu derileaza, daca o sa ii spuna cuiva ce a auzit? Normal ca nu iti pasa doar esti baiat! ---Nici nu vreau sa ma gandesc cum ar fi daca cineva ar mai afla de scena noastra, la cum este mentalitatea de la tara vor spune ca vina a fost a mea, ca l-am provocat, iar in cel mai rau caz parinti vor veni sa ma ia inapoi la Bucuresti.

-De ce nu vrei sa intelegi? Nici macar nu e constienta de ce a auzit si oricum sigur a plecat de la cabana. E posibil sa se fi speriat de noi! Stii oameni nebuni se sperie repede si apoi te ranesc fara voia lor?

Sacrum:Paziti-va spatele!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum