Drumul spre terasa este foarte scurt, in tot acest timp m-am gandit numai la Eric si la cum m-am facut de ras in fata lui.
Ajungand in coltul strazii, Alexa imi face semn sa ma uit drept in fata, in fata mea aflandu-se asa zisa terasa "Craprioara", terasa are un aspect batranesc, stilul brancovenesc isi pune amprenta, desi din exterior pare o cladire veche, interiorul este unul modern, ceasul indica ora 2 fara un sfert, iar baietii inca nu au ajuns, eu si Alexa ne asezam la masa de langa bar, Alexa pare emotionata de aceasta intalnire, nu am mai vazut-o de mult asa, are o fata asa amuzanta, nu pot lasa momentul acesta sa treaca, asa ca ii fac o poza cu telefonul, pana cand observa ea este deja prea tarziu.
-Hey! Mi-ai facut o poza???
-Dap! Sa ti-o arat? Ar trebui sa vezi si tu ce fata amuzanta ai, nu?
-Mirra nu fi rea, sterge poza!
-Stii ca la mine nu merge fata de catelus plouat :))). Uite! o sa sterg poza.
Ding Ding Ding Ding
-Cine te suna? Cine e?
-Stai sa raspund!
-Buna David! Pe unde sunte-ti?
-Buna! Acum am ajuns, suntem in fata terasei ne-am asezat la masa, voi?
-Aaa, sutem la bar. Venim acum.
-Ok.
-Mirra, ce faci? Unde mergem?
-Mergem afara, baietii au venit, parca erai curioasa, sa ii cunosti!
-Inca sunt, dar m-am emotionat, imi raspunde balbaindu-se.
-Cine ne-ar vedea acuma ar crede ca eu sunt cea mai mare, iar tu cea mica, ii raspud in timp ce ne indreptam afara.
-Hey! David! Denis! Ce mai faceti?
-Buna! , raspund cei doi frati in cor.
M:-Ea este verisoara mea Alexa, sper sa ne intelegem bine cu toti.
Da:-Deci ea este faimoasa Alexa, incantat, apropo esti foarte draguta.
De:-Fratele meu minte!
Al:-Ce vrei sa spui? intreba Alexa curioasa.
De:-Esti superba, de asta David a minti.
La replica lui Denis toti am inceput sa randem in hohote, ceilalti clienti mai aveau putin si ne spuneau sa plecam pe motiv ca faceam galagie.
Da:-Nu il lua in seama pe Denis a ajuns la pubertate , spune razand uitandu-se numai la verisoara mea. Apropo numele tau, Miranda de unde provine, nu suna ca un nume romanesc, iar cand vorbesti ai un accent asa simpatic, cum l-ai dobandi?
M:-Ma bucur ca ai observat, numele si accentul meu provin din partea tatalui, el este spaniol, am locuit in Spania pana la varsta de zece ani, sunt jumi-juma :)))
Da:-Super, cred ca e frumos in Spania, iar numele tau te reprezinta. Ce vreti sa beti? Eu o sa iau o bere! Si eu vreau!! , striga Denis.
M:-Eu si Alexa vrem frappe.
Mirra: In timp ce asteptam bauturile, se asterne o liniste totala imi fac curaj si cum este acel proverb "sparg ghiata".
M:-Alexa povesteste-ne si noua despre misterele satului, aaa si in special familia aceea Sacrum.
Da:-Am aflat si eu ca familia Sacrum a fondat satul si ca, capul familiei Federic Sacrum a fost un om foarte rau care a si omorat oameni din propria placere ---- ma intrerupe David entuziasmat.
CITEȘTI
Sacrum:Paziti-va spatele!
Mystery / ThrillerVenita in vizita la bunici in timpul vacantei de vara, Sacrumul de Sus un oras aparent linistit. Miranda o tanara prietenoasa din fire este intrigata de strigatul de "Ajutor!!!" al unei femei, ziua urmatoare afland de moartea unei cameri...