Intrebarea!

309 16 6
                                    

Ding Ding Ding Ding

Telefonul suna neinceta, intind mana lenesa si iau telefonul care se afla pe noptiera de langa pat, incerc de mai multe ori si pana la urma reusesc sa imi deschid ochii. Hey David! Ii rapund cu un glas care abea se mai auzea.

-Hey Mirra! Ce faci? Te-am trezit din somn, nu?

-Cum ai ghicit, ii spun pe un ton curios.

-Pai avand in vedere ca este ora 11 jumatate si tu ai o voce de "m-am trezit acum doua minute", nu este prea greu sa iti dai seama.

-Sunt ca o carte deschisa! :))

-Bingo! Vrei sa ne vedem azi la un suc?

-Ar fi super! Cine mai vine?

-Eu, Denis si tu, alte persoane nu mai cunosc in sat.

-Eu o sa o aduc si pe verisoara mea, o cheama Alexa, este de treaba o sa va intelegeti bine.

-Aaa , ok. Ma gandeam sa ne intalnim la o terasa, se numeste "Caprioara", este in comuna ta, pe langa strada 'Dreptatii", vara-miu mi-a apus de ea.

-Pai eu stau pe strada Dreptatii, deci nu cred ca e departe de mine. La ce ora vrei sa ne vedem?

-Ce zici de ora doua, cum ti se pare?

-E perfect! Am timp sa ma pregatesc.

-Ok. Hai ca te las sa te pregatesti, fetele din ziua de azi, va trebuiesc ore!

-Cum spui tu David, sunt prea obosita ca sa ma iau de tine acum :)). Pa!

-Pa!

Mirra

Ma ridic lenesa din pat si ma indrept spre baie pentru a-mi face rutina, dupa cinci minute ma indrept spre sifonier pentru a-mi alege tinuta de azi. Mmm, as vrea ceva in care sa ma simt lejer, ma uit de doua minute si atentia imi este atrasa de o pereche de jeans scurti de culoare neagra care o sa se potriveasca de minune cu un maieu alb putin decoltat.

Cred ca nu v-am dat nici o informatie despre cum arat. Pai asa cum am mai spus am saisprezece ani, am ochii de culoarea verde,buze pline, parul brunet si putin ondulat la varfuri, nu pot sa spun ca sunt inalta sau prea scunda( consider ca am o inaltime potrivita pentru varsta mea) la 1.65 m , iar corpul meu este unul poportionat bine, slabuta si forme acceptabile pentru varsta de saisprezece ani.

Im timp ce cobor scarile, gandul imi zboara la intamplarea de aseara, ma intreb incontinuu ce s-a intamplat cu femeia aceea, si daca Eric are vr-o legatura. Nici nu stiu daca e frumos din partea mea sa gandesc asta, nici macar nu il cunosc, adica il stiu doar de cateva ore, totul e asa de confuz, sper sa nu fac vr-o prostie. Ajung in living, o camera spatioasa care face legatura cu bucataria, o terasa care este in spatele casei, cu scarile si cu o camara, urmata de doua camere, una dintre ele era de serviciu unde bunici tine-au produsele de curatenie, iar cealalta era de oaspeti. Revenind la subiect, ajung in living unde predominau culorile deschise, in special cele in nuante de galben, observ ca pe masa din centrul incaperii se afla o farfurie plina cu mancare, cred ca este a mea, o sa mananc singura, asta imi trebuie daca stau pana noaptea-tarziu!

-"Frumoasa din padurea adormita" in sfarsit a decia sa se trezeasca din somnul de veci, cine este printul care a rupt vraja? ma intreaba Alexa cu un ton specific ei.

-Mai, Alexa, ce imaginatie bogata ai, sunt venita de cateva ore in sat, unde sa gaseac eu un print?

-Printul ar putea fi Eric, nu crezi?

-Nu!!! Cu siguranta nu!!! ii raspund pe un ton mai ridicat. Unde sunt bunicii?

-Bunicul s-a dus la camp, iar bunica este la o prietena, au vrut sa te astepte, ca sa mancam impreuna, dar s-a facut tarziu si a trebuit sa plece. Au spus ca se intorc mai pe seara. Ce ai facut aseara ca sa dormi ata de mult?

Sacrum:Paziti-va spatele!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum