Au trecut doua zile de la disparitia Marei Pana, bunica incepe sa ma ingrijoreze serios, fata ei este abatuta, sta tot timpul trista, nici nu mananca, nu stiam ca sunt asa de apropriate. Eu si bunica sutem singure in casa, pentru ca Alexa s-a dus cu bunicul Ionel la camp,iar eu am preferat sa stau cu bunica si sa am grija de ea.
-Mirra poti sa raspunzi la usa, ma ruga bunica.
-Sigur!!! ,acum ma duc.
Drumul spre usa parea infiorator de lung, desi el dureaza doar cativa pasi.
-Buna ziua! S-a intamplat ceva domnule politist? L-am intrebat politicos, desi stiam ca ce va raspunde are legatura cu Mara.
-Va pot ajuta cu ceva? aud vocea bunici care venise langa mine.
-Doamna Popescu ce bine ca ati venit, trebuie sa va informez in legatura cu prietena dumneavoastra, Mara Pana, acum o zi in padurea de langa intrarea in sat a fost gasita o cantitate mare de sange, sangele a fost trimis la analize, iar rezultatul a aratat ca este ADN-ul doamnei Pana, langa balta s-au mai gasit hainele dansei sfasiate, o mare cantitate de par si o tigara. Va rog sa nu mai spuneti nimanui aceste informatii, domnul Antonio Sacrum, m-a rugat sa va informez, deoarece sunteti prietena dansei. Imi pare rau sa va spun ca doamna Mara Pana va fi declarata moarta, deoarece cantitatea de sange gasita este foarte mare, iar un om n-ar putea trai cu acea cantitate lipsa. Inca o data imi cer scuze, imi pare rau! Condolante!!!
-Nu se poate, trebuie sa fie o miciuna, zbiera bunica de durere.
-Imi pare rau, stiu ca erati apropriate. La revedere, dupa care politistul pleca.
Mirra: Nici numai stau pe ganduri si ies val-vartej din casa, vreau sa aflu ceva despre obiectele gasite la locul faptei si numai domnul politist poate sa ma lamureasca.
-Domnule politist!!! Stai putin!!! , tip la politistul care mai avea putin si se pregatea sa plece.
-Va pot ajuta cu ceva domnisoara?
-Stiu ca nu puteti sa dati informati in legatura cu domna Mara Pana, dar va rog, spune-ti de la ce firma erau acele tigari.
-Domnisioara imi pare, dar informatia este confidentiala, deja v-am spus prea multe, acum scuzati-ma trebuie sa plec.
-Dar, domnule, este foarte important sa stiu, bunica a fost prietena Marei Pana, si sufera mult, trebuie cumva sa o linistesc.
Nici in siguranta nu se mai simte in sat, dar pe buna dreptate cine sa se mai simta in siguranta in sat cand un criminal umbla liber, numai un psihopat ar face asa ceva.
-Domnisoara, de unde stiti ca a fost un barbat, nici domnului Sacrum nu i-am spus de drujba gasita la locul faptei care era imbibata cu sangele doamnei, si de aceea tigara care provenea de la firma "Kant". Cine v-a spus? Raspunde-ti!!!!
-Domnule politist, dumneavoastra ati mentionat de drujba, nu stiam ca s-a gasit si o drujba, eu doar am dedus ca cel care a atacat-o pe Mara sa fi fost un barbat.
Mirra: Politistul nici nu si-a dat seama ca l-am pacalit, de fapt mai bine zis am pus in aplicatie psihologia inversa, cine ar fi crezut ca un articol de o pagina ar fi asa de folositor, pe langa faptul ca am aflat de ce doream,am aflat si de un alt element, drujba care ma intriga si mai mult, iar criminalul este barbat, asa cum am dedus.
-In cazul aceata, va rog sa pastrati informatia ca pe un secret, nu vrem sa panicam locuitorii, linistiti-va bunica, criminalul il vom prinde e doar o chestiune de timp.
-Stati linistit nu voi spune nimanui, trebuie sa plec bunica probabil este ingrijorata, la revedere!!! , plec repede fara sa ma mai uit inapoi.
Ajugand in casa, observ ca bunica s-a mai linistit, iar acum pregateste mancarea, ma ofer sa o ajut, dar ma refuza pe motiv ca gatitul o ajuta sa se relaxeze si vrea sa fie singura, nu mai insist si ma duc in camera mea, ma asez pe pat si incep sa fac mici scenarii in minte despre cine ar fi putut sa o ucida pe Mara Pana. La fel cum se intampla si in filme primii suspecti sunt apropriatii victimei, in cazul acesta fiind persoanele cu care locuieste, batranul Sacrum, nepotul lui prea frumos Eric, asistenta Maria si menajera Irina. Domnul Sacrum este prea batran si bolnav pentru a tine in mana o drujzba pentru mult timp, iar dansul depinde mult de asistenta sa, aceasta fiind tot timpul in preajma sa, iar nici unul dintre ei nu fumeaza, cred, adica omul este bolnav si batran, de ce ar fuma, daca ii face rau! Iiar asistentele au grija de sanatatea lor, si in caz contrar, daca ma insel, cei doi ar putea fi complici, lucru gresit in proportie de 99,99% , uitatul pentru un timp indelungat la filmele politiste dauneaza mintii umane, sau numai in cazul meu. Revenind la scenariile facute de mine, posibilitate ca domnul Sacrum si asistenta sa, sunt taiati din lista, in lista mai ramane Eric si cealalta menajera, Irina, este o femeie tanara, din ce mai auzit , se zice ca e buna, chiar tinea mult la Mara, iar fi destul de greu sa manuiasca o drujba, pentru ca este foarte slaba, acum ca venind vorba de drujba, mi se pare ciudat ca este manjita doar de sanga, adica daca cadravul Marei Pana n-a fost gasit, cel mai credibil scenariu ar fi ca, criminalul a taiat-o cu drujba, iar bucatile din corpul decedatei sa fi fost aruncate in rau, ingropat, iar drujba ar fi trebuit sa aiba si bucati de carne umana, poate politistul nu mi-a spus chiar tot. In fine, deci am exclus-o si pe Irina, a mai ramas doar Eric, baiatul asta ma intriga mult, e foarte misterios cred ca ascunde ceva, uffff, deci Eric fumeaza, iar tigarile gasite de politisti sunt cele pe care le fumeaza si Eric, el este destul de inalt cred ca are in jur de 1,77-1,80 de metri, este si puternic, plus ca l-am vazut si in seara aceea afara, el chiar pare un suspect, dar totusi nu vreau sa ma grabesc si sa acuz fara dovezi, multa lume fumeaza. Cel mai bine ar fi sa mai inreb vecini de aceasta Mara, poate a avut niste conflicte in trecut.
Probabil ca va intrebati, de ce ma interseaza pe mine cea a patit femeia aceasta, sincer nici nu imi pasa singurul lucru care ma interseaza este sa aflu cine este criminalul, nu vreu ca bunica sa sufere, cel mai dureros lucru cand o persoana moare este ca vinovatul sa nu fie prins, el sa traiasca bine mersi in timp ce tu inca mai plangi dupa persoana care zace in pamant, stii foarte bine ca cel care a comis o crima va mai comite mai multe, deoarece asta este natura unui psihopat, odata ce prinde gustul sangelui, al placeri nu se mai poate opri. Poate ca o sa spuneti ca este un motiv copilaresc, ca visez cu ochii deschisi, dar de mic copil m-au pasionat crimele, in special cazurile complicate care nu au fost elucidate nici in ziua de azi, seriale, filmele si cartile politiste au facut sa imi starneasca si mai mult curiozitate, pana intr-un final cand mi-am dat seama ca din pasiune imi pot cladi un viitor, o meserie, care multi nu sunt de acord pe motiv ca sunt fata. In opinia lor invechita, fetele sunt slabe, fara putere, nu sunt facute pentru munca murdare, dar eu o sa le demonstrez ca se inseala, si fetele sunt dure, puternice, si ele pot fi politiste, mai precis visul meu este sa ajung un criminalist. Ma pasioneaza tot ce tine de mister, nu am crezut ca intr-un sat linistit ca Sacrumul de Sus, sa am parte de un ditamai misterul, este o ocazie unica in viata, o sa fac tot ce imi sta in putere, o sa gasesc criminalul!
VA URMA.....
CITEȘTI
Sacrum:Paziti-va spatele!
Gizem / GerilimVenita in vizita la bunici in timpul vacantei de vara, Sacrumul de Sus un oras aparent linistit. Miranda o tanara prietenoasa din fire este intrigata de strigatul de "Ajutor!!!" al unei femei, ziua urmatoare afland de moartea unei cameri...