Scrisoarea

139 10 9
                                    



După câteva momente, Eric pune din nou stăpânire pe corpul său... "Nu, nu se poate! Nu e posibil aşa ceva,... ar trebui să fie m.."

"Trebuie să fie moartă! De ce e aici!? Era moartă! Ce s-a întâmplat cu Mara?"

Vocea îngrozită a lui Eric răsună în urechile mele la cel mai puternic decibel. Nu îmi pot da seama de nimic, vederea ma părăsit, totul e înceață, parcă timpul s-a oprit iar corpul a înghețat. Brusc îmi revin în simțiri când Eric rosteşte şocat numele "Mara", în acel moment parcă beculețul din creierul meu s-a aprins, iar în minte primul gând care mi-a venit e că corpul care zace fără suflare este al acelei femei care ar fi trebuit să fie moartă de mult timp.

***

Au trecut două zile de la aceea "întâmplare", daca pot să-i spun aşa. În aceste zile am reuşit cu greu să asimilez tot ce s-a petrecut. Deşi ştiu că sunt sigură pe mine şi nu mi-e teamă de nimic, bine aproape nimic, e imposibil să nu te afecteze atunci când descoperi un cadavru. Atunci când descoperi o crimă nu e ca şi când vă jucați fața ascunselea şi trebui să găseşti jucătorul. Emoțile simțite pot fi asemănătoare, dar în acelaş timp diferite, deoarece intensitatea lor este mult mai mare şi înfricosătoare. Fiecare secundă pare interminabilă, iar adrenalina depăşeşte cotele normale, sângele fierbe în vene ca şi cum ar vrea să explodeze afară. Ştiu că sunt un copil până la urmă şi că mă implic în ceva extrem de periculos şi misterios, dar acest lucru stă în firea mea. De mică am fost fascinată de mister, iar cu cât am crescut misterul a devenit pasiunea mea. Îmi doresc o carieră în criminalistică, iar primul pas pentru a mi îndeplini visul este să rezolv crima din satul Sacrumul de Sus.

În aceea zi imediat după ce ne am calmat am chemat poliția şi le am spus celorlați tot ce am descoperit, despre amenițări şi despre cadavru, însă am omis partea cu fotografia. Aşa cum am presupus cadavrul s-a dovedit că este a lui Mara Pană, polițişti care se ocupă de caz au spus că şi-a înscenat moartea, iar până la urmă a sfârşit tot moartă. În urma investigaților s-a constatat că a fost lovită în cap cu un obiect ascuțit, iar la venele de pe încheieturile mâinilor avea tăieturi, aceste tăieturi explică cantitatea de sânge găsită în pădure atunci când a fost declarată moartă. Pentru că cadavrul a fost găsit în casa femeii ăleia Georgiana, ea a devenit principalul suspect, polițiștii au început să o caute de atunci, dar nimeni nu știe nimic de ea. Și acum vine întrebarea mea, cum este posibil ca o femeie bătrână dezechilibrată mintal să comită o crimă și să se facă nevăzută timp de două zile?

Poliția din sat e incompetentă nu a fost în stare să găsească o batrână bolnav dintr-un sat mic. Chiar dacă le am spus polițiștilor despre amenințări, ne au spus că nu e treaba noastră și să nu mai intervenim dacă nu vrem probleme, tipic pentru poliția română.

Nu cred că Georgiana a omorât, atunci când am găsit cadavrul obiectele din cabană erau la fel ca în ziua precedentă ceea ce înseamnă că nu şi-a petrecut noaptea acasă. Dar ce mă macină şi mai mult e ce naibii căuta Mara în pădure, în beciul nebunei, iar bătrâna oare unde era.

***

Este ora două dupamiaza, iar reşedința familiei Sacrum este pustie. Eric a profitat de faptul că domnul Sacrum are programare la medic aşa că ne am strâns cu toții la el pentru a putea cotrobăi în lucrurile Marei în felul ăsta poate aflăm ceva nou. La început Eric n-a vrut să se implice, dar după incident s-a răzgândit, împreună i-am convins pe Alexa, Denis şi David să ne ajute. Nici ei nu au vrut să se implice pe motiv că este foarte periculos și ca s-o citez pe Alexa "Sunteți nebuni? Știi că nu suntem într-un film?, cu chiu cu vai i-am corupt şi pe ei.

Sacrum:Paziti-va spatele!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum