Prolog

478 28 3
                                    

*Jimin* Godzina 14:30 a ja stoję jak debil w środku ogromnego miasta i próbuje dotrzeć do wytworni Big Hit. Pytałem przechodniów i każdy mówił coś innego. Ahhh Jimin ogarnij sie! Chcesz sie tam dostać to idź szukaj tego cholernego budynku! Tak...moj pech chciał żebym tam nie dotarł. Po godzinie znalazłem to czego szukałem. Oto ja Park Jimin stoję właśnie przed wytwórnią z moich snów. No dobra co ja gadam boje sie tam wejść... Mój umysł zaprząta jedna podstawowa myśl czy dam sobie radę? No raz sie żyje. Wchodzę. O kurde już nie wiem gdzie iść a dopiero wszedłem. Za dość duża ladą siedziała pani pewnie z recepcji.
-Przepraszam gdzie znajdę sale w której odbywają sie przesłuchania?-spytałem podchodząc do lady coraz bardziej sie denerwując.
-Sala numer 314. Winda na 2 piętro i w lewo na koniec korytarza.-odpowiedziała spokojnie kobieta.
-Dziękuje pani bardzo.-krzyknąłem biegnąc już w stronę wind. Wsiadłem i już miałem odjeżdżać kiedy drzwi zostały ponownie otwarte przez pewnego chłopaka. Gdy byliśmy na 1 pietrze zorientowałem sie ze gapie sie na niego jak w obrazek wiec momentalnie odwróciłem głowę cały czerwony. Było mi jeszcze bardziej wstyd gdy wysiadł tam gdzie ja i szedł w ta sama stronę. Boze Jimin jesteś niemożliwy. Gdy podszedłem do drzwi kolejka była dość mała z 3-4 osoby w tym chłopak z windy i ja. Czekaliśmy wszyscy na swoją kolej aż w końcu mogłem wejść do sali.
-Dzień dobry jestem Park Jimin.-przedstawiłem sie i zaśpiewałem...

Hejooo 😂 Ogólnie 1 rozdział postaram się dodać jutro.Z góry sorry za błędy. Rozdziały postaram się dodawać jakoś systematycznie xddd Zapraszam do gwiazdkowania i komentowania bo to serio motywuje xdd Tak wiec no miłego czytania ❤️

Save Me || YoonMin ||BTS Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz