Do: Jimin
"Otwórz mi drzwi"
Od: Jimin
"Jasne już idę"
Czekałem pod jego drzwiami już jakiś czas ale dopiero teraz miałem odwagę. Musiałem się uspokoić. Jimin otworzył mi drzwi i widząc moją zapłakaną twarz od razu mnie przytulił. Tego mi było trzeba. Żeby ktoś mnie przytulił. Lena nie robiła tego często. Ale teraz już nie ważne ile razy to zrobiła bo juz nie zrobi tego ani razu...
J-Co się stało? Wyglądasz strasznie. Musi Ci być zimno weź prysznic a ja przygotuje coś ciepłego.-bez słowa poszedłem do łazienki i szybko zrzuciłem z siebie przemoczone ubrania. Puściłem wodę i niemalże od razu odleciałem. Woda była gorąca a mi było tak zimno że kiedy już wyszedłem szybko sie ubrałem to pobiegłem do pokoju Jimina i okryłem się cały kołdrą. On podał mi chwile pózniej ciepłą czekoladę i ciasteczka. Płacząc zjadałem je jedno po drugim aż w krótkim czasie opróżniłem całe pudełko. Jimin siedział w ciszy i chyba chciał o coś spytać lecz ja byłem szybszy i odpowiedziałem mu.
S-Zerwała ze mną i wyrzuciła z domu. Nie mam gdzie mieszkać.
J-YoonGi tak mi przykro. Jeżeli tylko chcesz możesz zamieszkać u mnie na jakiś czas albo w ogóle na stałe. Co Ty na to?
S-Naprawdę mógłbyś to dla mnie zrobić. Dziękuje Jimin. Mam ze sobą swoje rzeczy...
J-Siedź a ja włożę je do szafy. Niestety dzisiaj bedziesz musiał spać ze mną ale jutro bedziesz juz miał łóżko. Pasuje Ci?
S-Jasne. Dziękuje jeszcze raz.-powiedziałem i zacząłem pić czekoladę którą przygotował mi mój nowy współlokator. Po godzinie zrobiłem się senny wiec położyłem sie i nawet nie wiem kiedy
zasnąłem. Poczułem tylko jeszcze jak materac obok sie ugina. To pewnie Jimin sie juz położył. Objął mnie mocno i w końcu na dobre zasnąłem.Przepraszam że musieliście tak długo czekać a do tego rozdział jest mega krótki ale jutro będę miała taki świąteczny dodatek. Tak wiec do jutra miśki ❤
CZYTASZ
Save Me || YoonMin ||BTS
Fanfiction20-letni Park Jimin pragnie za wszelką cenę dostać się do BigHit jako solowy piosenkarz lecz nieoczekiwanie zostaje przyjęty do zespołu zwanego BTS. Wraz z 6 chłopakami przeżywa najlepsze chwile w swoim życiu lecz jeden członek zespołu ciągle miesza...