-Aaaammm...salut...
-Salut
-Ce-i cu cadoul ala?
-Aaammm...eu si tatal tau ne-am gandit sa iti luam un cadou pentru ca...te-ai integrat destul de bine si ti-ai facut prieteni repede...
-Serios? Asta vi se pare motiv pentru un cadou?
-Dah...
-Okay...
-Deschide-l
-OkIl deschid si sare de acolo un catelus mic... Era un Chow-chow.... Iubesc cainii astia... Eram super fericita,dar nu voiam sa arat pentru ca eu tot timpul stau suparata orice ar fi...
-Mersi...
-Presupun ca iti place,zice mama
-Dah...
-Ma bucur...Ma decid sa il duc la plimbare asa ca merg singura...nu am chef sa puna toti prietenii mei (de parca as avea multi) sa puna mana pe el si sa-l "flocoseasca" ma gandesc...deja cainele ar zice: Lasati-ma bah....ce-s eu? Jucarie?
Nu ca nu as vrea sa il vada sau chestii de astea...asta este...cred ca o sa-i chem la un momendat...
Ajung in parc...merg grabita in parcul de caini ca sa nu iau amenda...ce de caini sunt...sunt si caini mari...imi este frica sa nu se ia de micutul meu..asa ca ma duc acasa...
Acasa ma asteapta sor'mea...dah am si o sora mai mica...pe care o cheama Alexia...pacat ca o cheama ca pe colega mea Alexia... Tin foarte mult la sora mea...a ramas cu bunica si acum s-a mutat la noi la scoala este clasa a 6-a A...
-Salut surii(A)
-Salut sis,cum esti?(eu)
-Dah...bine...am auzit ca a cumparat mama si tata un catel...(A)
-Dah...nu i-am pus inca un nume...voiam sa-l punem amandoua...(eu)
-Ammm...vreau Pufi...(A)
-Ok...Pufi sa fie...(eu)
-YEEEEY(A)
Apare si mama...
-In sfarsit va intelegeti...
-Dah,spun eu...
Cand sora mea era clasa a 3-a...nu prea imi placea de ea...o uram...dar din clasa a 3-a am inceput sa o inteleg si sa tin mai mult la ea...