Ξυπνησα το πρωί και είδα ότι η ώρα ήταν 11 το πρωί, τέλεια σκέφτομαι από μέσα μου. Διπλα μου βλέπω τον Κώστα ακόμα να κοιμάται και εγώ έμεινα να τον χαζεύω. Ήταν τόσο όμορφος, για να τον ξυπνήσω του έδωσα ένα φιλάκι στο μάγουλο, χαμογελασε και αργά αργά άνοιξε τα μάτια του.
Κώστας: μμ καλημέρα μικρη μου
Κατερίνα: καλημέρα γλυκιε μου
Ανέβηκα πάνω του και άρχισα να τον γαργαλάω. Μετά αυτός βρέθηκε από πάνω μου και άρχισε να με φιλάει στον λαιμό κάτι το οποίο δεν τον άφησα για πολύ να το κανει. Τον έσπρωξα από πάνω μου και μετά του είπα να έρθει για πρωινό. Πήγαμε κάτω και έφτιαχνα τηγανιτές και ο Κώστας ήρθε από πίσω μου, μου έπιασε την μέση και ένιωθα την καυτή του ανάσα στον σβέρκο μου. Δεν έδωσα τόσο σημασία γιατί ήθελα να το παίξω δύσκολη και συνέχισα να κάνω ότι έκανα, καπια στιγμή έφυγε από πίσω μου και μου ξέφυγε ένα γελάκι. Μας έβαλα το πρωινό και καθόμασταν μαζί με τον Κώστα και με τάιζε αυτός και εγώ τάιζα τον εκείνον. Είχε πλάκα μπορώ να πω. Μετά από λίγο ο Κώστας μου ειπε
Κωστας: πιο είναι το πρόγραμμα για σήμερα άγγελε μου?
Κατερινα: σκεφτομουν να πάμε στην θάλασσα και να κάτσουμε τι λες?
Κωστας: τέλεια ιδέα. Ότι θέλει η μικρή μου
Και μου έπιασε το χέρι και μου το χάιδευε. Καθίσαμε βλέπαμε ταινίες και μας πείρε η ώρα. Σηκώθηκα γρήγορα πήγα έκανα μπάνιο, βγήκα στέγνωσα τα μαύρα μου μαλλιά και ντύθηκα με μια μπλούζα μαύρη και ένα τζιν μαύρο. Ο Κώστας ετοιμαστικε πιο γρήγορα από εμένα. Σκέφτηκα λογικό αγόρι είναι, είχε φορέσει και αυτός τα ίδια ρούχα με εμένα και ήταν πολύ σέξι. Με πείρε από το χέρι και αρχίσαμε να περπατάμε προς την παραλία, που και που σταματάγαμε γιατί κουραζομουν και καπια στιγμή ο Κώστας με πείρε αγκαλιά σε στυλ νύφης και άρχισε να περπατάει. Εγώ γέλαγα σε όλη την διαδρομή, φτάσαμε επιτέλους στην θάλασσα και με άφησε κάτω. Τα πρόσωπα μας ήταν αρκετά κοντά, έσκυβε σιγά σιγά για να με φιλήσει. Εγώ έφυγα ναζιάρικα και άρχισα να ψάχνω πέτρες για να παίξω ψαράκια, τελικά δεν βρήκα τίποτα και όταν σήκωσα το βλέμμα μου τον είδα πάλι κοντά μου, μου έπιασε την μέση με τα χέρια του και μετά τον ρώτησα τι κάνει. Με παρακαλούσε να τον αφήσω να με φιλήσει αλλά έκανα να ξεφύγω και βρέθηκε από πίσω μου. Άκουγα την καυτή του πλέον ανάσα πολύ κοντά στον λαιμό μου. Άρχισε να με φιλάει παθιασμένα στον λαιμό, εγώ γύρισα κι άλλο τον λαιμό μου για να του δώσω πιο πολύ χώρο για να φιλάει. Χωρίς να το θέλω μου βγήκε ένας αναστεναγμός και γύρισα να τον κοιτάξω και έπιασα με τα χέρια μου τον σβέρκο του τον έφερα πολύ κοντά μου και άρχισα να τον φιλάω παθιασμένα. Δεν το φανταζόμουν έτσι το πρώτο μου φιλί. Αλλά μ'αρέσει τρελά!
Επιτέλους είδαμε σε αυτό το κεφάλαιο πώς η Κατερίνα και ο Κώστας επιτέλους φιλιθικαν :* ^•^
Βάλτε αστεράκι εάν σας άρεσε το κεφάλαιο :*
Τα λέμε σύντομα <3
VOUS LISEZ
Η Αυτοκτονία
AléatoireΑυτή η ιστορία μας μιλάει για μια κοπέλα όπου έχει πέσει θύμα bulling και το τέλος της δεν είναι και τόσο ωραίο