001

134 19 22
                                    

Luke Hemmings

Zwart. Zwarte kleding, zwarte kamer, zwart dekbed je kan het niet gek bedenken en ik heb het zwart of wil het zwart hebben. De kleur zwart is net als mijn ziel.

Ik ben dik en lelijk niemand wilt mij, volgens de mensen op mijn school. Mijn moeder vind wat anders, ze vind me het perfecte kind. Ze zou niemand anders wensen als haar kind. Maar als ik het vertel aan de mensen zeggen ze dat ze liegt en dat ze me stiekem heel erg haat en me dood wilt hebben. Net als mijn vader broer jack en mijn andere broer ben. Hun willen mij alle maal dood hebben. Ik wil me zelf ook dood dus dat is en plus punt.

Ik sta voor de spiegel met make-up mijn blauwe plekken te verbergen. Ze slaan en schoppen me, alleen maar omdat ik een Homo ben. Ik val op jongens wat kan ik er aan doen? Iedereen haat me omdat ik een Homo ben, Gay een flikker.

Helaas is het weer maandag, de dag dat school weer begint aka hel.

Vandaag trek ik mijn Zwarte skinny jeans aan met gaten en een zwarte tank top. Als schoenen doe ik zwarte schoenen aan van Nike. Ik zeg ook nog een zware beanie op mijn hoofd.

'Luke?' er wordt aan mijn deur gekopt zo te horen is het mijn moeder. Ik rol mijn ogen en loop naar de deur. 'Wat?' zeg ik nors. 'Oh je bent al aan gekleed voor school zie ik. Eten staat beneden klaar' glimlacht ze. Ik knik en loop langs haar naar beneden. Aan de tafel zitten mijn twee broers en mijn vader. Allemaal netjes te wachten op mij. 'Goede morgen' glimlacht mijn vader. 'Morge,'

Ik pak een cracker en zeg dat ik moet gaan anders kom ik te laat voor school. Mijn ouders weten niet dat ik gepest word en dat wil ik ook zo houden. Ik pak mijn zwarte eastpack rugtas die nogal versleten in en druk er een appel en een flesje water in.

'Doei!' roep ik en trek de voordeur achter me dicht. Ik pak mijn oude versleten fiets en gooi mijn rugzak op mijn rug. Ik haal mijn fiets of wat je er nog van kan maken van slot en fiets langzaam naar school. Het is best warm in Australië het is nu 29 graden. Ze zeggen dat het maximaal 33 gaat worden. Ik heb liever regen en 23 graden, niet te warm en niet te koud. Ik raak in mijn gedachte verzonken en ben al snel aan gekomen op school.

Iedereen kijkt me raar aan, vooral het populaire groepje. Ze staan altijd bij de deur te wachten. Tot de bel gaat en dan gaan ze weg. Ze kijken me raar aan omdat ik als enigste alleen maar zwart draag en een lip piercing heb. Ze vinden me anders en geen "echte" Homo. Ze denken dat homo's alleen maar roze dragen en heel raar praten. Nou nee als je dat denkt zit je fout. Een homo is zichzelf en bijna zoals jou. Alleen valt hij op een ander geslacht dan jij.

'Hey Flikker' Hoor ik als ik de school in loop. Gelach, ze lachen me uit. Ik wil naar mijn kluisje lopen als ik tegen iemand aan bots.

'Kijk uit man Homo!' roept hij en hij heft zijn hand op en slaat heel hard op mijn wang. Ik kijk hem boos aan.

Nog een punt, ik wordt boos als ze mij slaan. Ik heb lef om hun ook uit te schelden, hun boos aan te kijken ik ben niet bang voor hun.

Nog niet.

Skate store [MUKE] #WATTYS2016Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu