-Lányok ma nem a pályán edzünk hanem kimegyünk terepre.
-Ezt mondhatad volna elöbb is mielőtt feltettem volna rá az ugrónyerget.Most egy másik lovat kell lepucolnom és felnyergelnem.
-Jó nyugi nem akartalak felidegesíteni.
-Most ha megbocsátasz rárakom Rahimra a western nyerget
-Anyukád mondta hogy csak az én engedéjemmel western lovagolhatsz és én nem engedem meg.
-Oh igen nem nagyon érdekel de ha enyire szeretnéd akkor most szörén megyek.
-Azt végkép nem engethetem meg mert ha leesel az az én felelőségem.
-Nem érdekel és én most megyek.
-Oké de én Hercegen fogok lovagolni.
-Azt már nem ennél nagyobb hülyeséget még életemben nem hallottam csak mert erről engem is meg kéne kérdezned.
-Nyugi csak vicc volt,az én lovam a hátsó boxban van.
-Hát egyáltalán nem volt vicces.
Elindultam az erdő felé megsértődve.~Rachel szemszöge~
Márkkal Shara után indultunk.
-Sharanak van barátja?
-Mármint fiúja mert az nincs.De miért érdekel téged ez?
-Hát ugye nem mondod el neki?
-Attól függ talán nem jár el a szám.
-Tetszik nekem Shara.
-Tudom.Nagyon látszik rajtad.
-De ahogy nézem nem nagyon foglalkozik vele.
-Ja amúgy hogy hívják a lovad?
-Mese.(Angol telivér,pej,11éves, mén)
-Nagyon szép ló.
-Köszi.Shara is nagyo szép lány.
-Ez már nagyon feltünő!
-De ha egyszer tetszik.
-Hát már az elején jól elcseszted az esélyedet nála és ő eléggé haragtartó.~Shara szemszöge~
-Lehetőleg ne szólj hozzám.
-Oké tehát igaza volt Rachelnek.
Oda lovagoltam arra a helyre ahol múltkor láttam azt a lovat.
Megint ott volt a ló.Leszáltam Rahimról és kikötöttem egy fához.Elkezdtem közeledni a sebes lábu ló felé aki félt.Letérdeltem 3 méterrel a ló elé és lehajtottam a fejem,éreztem ahogy elkezdett közeledni felém lovon volt kötőfék és én minden terepre hozok magammal vezetőszárat.
Amikor megengedte hogy megfogjam rácsatoltam a vezetőszárat és visszaültem Rahimra.Én hazalovagoltam a két lóval,Rachel és Márk még maradtak egy kicsit.Amikor hazaértem adtam Rahimnak kaját,aztán gyorsan összedobtam egy boxot a sebes lónak.Bekrémeztem a lábát és bekötöttem utána gyorsan kihívtam anyát hogy nézze meg hogy jól van e bekötve,egy kicsit mérges volt de egyben büszke is mert egyedül láttam el egy sérült és egy ijedt lovat.Közben megjöttek Rachelék.
Rachel gyorsan lenyergelte Zsófit.
-Shara megetetnéd lécci Zsófit mert mennem kell haza!
-Ne Rachel lécci ne hagyj itt vele!
-De mennem kell haza.
-Ezt még megbánod.
Elkezdtem etetni a lovakat.-Hogy van a ló
-Melyik ló mert itt van több is?
-Tudod te jól...
STAI LEGGENDO
Más szemszögből a világ
Mistero / ThrillerSziasztok! Ez a könyv is lovakról fog szólni és gazdájáról aki egy farmon él a szüleivel.