14.fejezet

66 7 1
                                    

'Ekkor megláttam azt az alakot aki követett engem és nagyon...'

És nagyon dühös lettem amikor megláttam ki volt az egyből vágtába ugrattam Herceget és hazáig meg sem álltunk.Otthon az istállóban elöször Rachelel találkoztam az istállóban aztán megjelent ő és dobott felém egy fél mosolyt amire én elfordultam.

-Amúgy téged felvettek az akadémiára?
-IGEN, és nagyon örülök neki. És téged?
-Engem is felvettek és én is örülök.Csak egy gondom van összesen 3 lovat szabad vinni és én már kiválasztottam azt a hármat csak még van akit szeretnék elvinni.
-Ha akarod én beválalom őket de akkor te hozol nekik kaját.
-Oké viszek nekik is kaját.
-Amúgy kiket viszel?
-Hát mivel én jelentkeztem díjugratásra,díjlovaglásra,terep és western lovaglásra így elviszem Monát (díjugratás), Melodyt (díjlovaglás) és Rahimot (terep és western lovaglásra).
-Hát én mindenképp elhozom Zsófit a díjlovaglás miatt
-Én meg odaadom Start a díjugratáshoz és Mollyt terep és western lovagláshoz.
-Rendben.
-Lassan már a fél istálló üres lesz.
-Ja egyet értek de nekem mennem kell haza.
-Oksi.Szia.
-Szia.

Mikor végeztem az itatással mentem volna be a házba de Márk mögém osont megfogta a csuklómat úgy hogy ne tudjak elmenni.

-Márk engedj el!
-Lécci halgass végig!
-Kapsz 3 percet
-Figyu tudom hogy már az elején jól elszúrtam mindent de én csak annyit szeretnék mondani hogy én is tudok lovat vállalni mert én is oda járok ahova ti jelentkeztetek és egyben ez egy kérés is akar lenni mert idén nincs díjlovagló meg tereplovagló lovam és szeretném ha a lovaid közül adnál kettőt.
-Elöször is engedd el a csuklóm másodszor nem akarom hogy az edzőm és köztem harag legyen tehát megbocsátok de a lovas dolgot még át kell gondolnom és anyáékkal is meg kell beszélnem.
-Rendben, holnap reggel amikor nincs olyan nagyon meleg edzünk csak mi ketten?
-Ha ezt randinak szántad akkor nem de ha csak egy baráti edzés akkor semmi akadálya.
-Ez csak egy baráti edzés.
-Oké. Holnap reggel hatra kitudsz jönni és akkor segíthetnél a lovakat kivinni a legelőre.
-Persze.

És csak hogy ez legyen az eddigi legjobb napja ezért megöleltem és semmi gondolkodás nélkül vissza ölelt.
Bent a házban elmondtam anyának az ötletem, hogy Rachel kaphat lovat tőlünk az akadémiára és természetesen Márk is.

Másnap reggel ötkor keltem mire magamhoz tértem az volt vagy negyedóra aztá megreggeliztem felöltöztem és kimentem a lovakhoz.

Elöször a pónikat vittem ki kötőfékkel utánna apa lovait aztán a két western pacit és ekkor megjött Márk. Én egy ölelésel köszöntem neki aminek nagyon örült aztán a kezébe nyomtam a kötőfékeket és mondtam közben melyik kié. Megengetem hogy hozza Ladyt,Herceget. A saját lovát ugye nem vitte ki mert mehetett volna is vissza érte.Én meg Start nem vittem ki a legelőre,mert rajta fogok edzeni ma Márkkal.Kezdem úgy érezni hogy tetszik nekem Márk.

Más szemszögből a világDove le storie prendono vita. Scoprilo ora