Lepucoltuk a lovakat felnyergeltük őket adtunk tájuk ín és bokavédőt és mentünk is a pályára.Miközben léptünk nagyon sokat beszélgettünk, ügetésnél és vágtánál is elvoltunk aztán jött az ugratás elöször én ugrattam és Star gyönyörűen átvitte utánna ugratott egyet Márk,Mese is szépet ugrott aztán megint én voltam soron most csak annyi volt hogy a pataja épp hogy hozzáért a rúdhoz de nem verte le.Utánnam megint jött Márk. Mese ahogy elrugaszkodott a talajtól és a levegőben voltak Márk leesett róla. Én egyből lepatantam Starról,még a kobakomat is arébb dobtam és szaladtam oda Márkhoz aki még mindig a földön feküdt. Letérdeltem mellé és megnéztem a pulzusát,minden rendben volt. Egyszer csak pislogtam egyet és csak annyit éreztem hogy valaki megfogja a kezemet és a hátamra fordít, a csuklóm egy vonalba volt a fejemmel. Ki sem mertem nyitni a szemem és már csak annyit éreztem hogy valaki megcsókol. Amikor abbahagyta akkor leakartam keverni neki egy pofont hogy mégis mit képzel de egyre jobban szorította a kezem és nem akart elengedni mert tudja mi lett volna a sorsa.
-Márk engedj el had keljek fel.
-Csak ha megígéred hogyha elengedlek nem pofozol fel és elismered hogy jól esett ez a csók.Nem tagadom tényleg jól csókol. Vártam még kb.5 percet de aztán feladtam és elismertem hogy jól esett ez a csók. És a szavamat is betartottam nem pofoztam fel.
Lelépetettük a lovakat leszerszámoltuk őket és kivittük őket a legelőre aztán elpakoltunk magunk után.-Márk várj!
Ő mire megfordult már a nyakában voltam. Erre ő megfogja a derekam és lehajol velem de nem tett le a földre hanem tartott.
-Igen mit sze...
És azt csináltam ami jól esett volna és jól is esett olyan jól csókol, csak most nem tudom melyik utat válasszam a "nem fogok járni ezzel a helyes pasival" vagy "hajrá ő csak a tiéd és senki másé".
-Menned kell haza?
-Hát nem tudom mert anya vár otthon de ha segíteni kell valamiben akkor szívesen segítek.
-Akkor nyugodtan menj csak haza megoldom egyedül.
-Mert mi lett volna az a feladat?
-Hát csak segíteni kellett volna megmozgatni a két versenylovat de akkor majd külön-külön viszem ki őket terepre.
-Akkor maradok ha neked az örömöt szerez ha itt vagyok veled.
-Igen tényleg örömöt szereznél azzal ha itt maradnál ezek után ez a legkevesebb.Erre mind a ketten elnevettük magunkat.
-Na és én kire ülhetek?
-Kire szeretnél?
-Melody vagy Mona közül választhatok?
-Ja.
-Akkor Mona.
-Rendben.Gyorsan lepucoltuk a lovakat raktunk rájuk kantárt és ínvédőt és az erdő felé vettük az irányt.
Egyszer csak Márk a felöllem levő kezét a combjára teszi én is utánzom őt csak én a másik kezemet raktam a combomra. Egyszer csak a kezét elemeli a combjáról és az én kezem felé próbál közelíteni és itt értettem mit akart és én is ugyan ezt csináltam egyszer csak a kezünk össze ért és kézenfogva ügettünk az erdőben. Ügettünk mint a turbékoló kis madarak és észre sem vettük hogy valaki figyel minket és otthonról egészen idáig követett de mi lefordultunk a titkos helyünk felé amikor leértünk Rachel már lent volt és látta hogy kézenfogva ügetünk a lóval.Amikor leszálltunk kikötöttük a lovakat, és mintha Márk direkt fel akarta volna ránk hozni a figyelmet Rachel szemeláttára magához rántott és megcsókolt. Rachel erre elmosolyodott és csak ennyit mondott-Én megmondtam
És rákacsintott Márkra.
ESTÁS LEYENDO
Más szemszögből a világ
Misterio / SuspensoSziasztok! Ez a könyv is lovakról fog szólni és gazdájáról aki egy farmon él a szüleivel.