-Ha arra a lóra gondolsz akit az erdőben találtam igen köszöni szépen jól van eddig is megvolt nélküled.
A tábor végén
-Örülök hogy összejöttetetek Tommal.
-Énis annyira cuki.
-Na én megyek és felhozom a legelőről Monát te is jössz vagy te ma nem edzesz?
-Én is jövök.Amúgy hogy hogy ma Monán lovagolsz?
-Mert ő nagyon magasokat ugrik és olyan könnyü a járása.
-Értem, amúgy ti csináltok bértartást?
-Hát nem tudom megérdezem anyut de szerintem igen.
-Oksi.-Sziasztok lányok!Van lehetőségetek választani
pálya/terep?
-Pálya
-Pálya
-Rendben akkor nyergeljetek és megyünk a pályára.
-Oksi
Felraktam az ugrónyerget Monára meg egy versenykantárt plusz egy martingált és egy ínvédőt és mentünk a pályára.10 perc lépés után elkezdtünk ügetni.Mona nagyon fúrcsán ügetett nem volt olyan könnyű a járása,nehezen tudott ügetni.Olyan mintha merándult volna a lába.De ez nekem nem probléma bevetem a titkos képességem és mindjárt kiderül.Szerencsére nincs nagy gond.
-Márk megfogod Monát amíg befutok egy patakaparóért
-Persze, mert mi történt?
-Bele ment a patkóba egy kő.
-Nem kapartad ki a patáját?
-De igen kikapartam mindig kikaparom, de pofázás helyett fogd meg Monát.
-Jólvan nyugika.Kikapartam a patáját és átnéztem a többit is szerencsére csak abba az egybe volt kő.
-Na lányok vágtázhattok és utánna ugratunk.
Mona nagyon szépen ugratott és még a legmagasabb fokon lévő akadályt is át vitte.
-Rachel?
-Igen?
-Kijössz velem terepre megmozgatni egy kicsit Melodyt és Start?
-Persze, én kin lovagolhatok?
-Akin szeretnél.
-Akkor mehetek Staron?
-Aha
-Oksi akkor odaadod a kötőfékét?
-Igen. Amúgy szőrén vagy nyeregben szeretnél menni?
-Szőrén mert gondolom te is úgy mész?
-Igen én is úgy megyek.Felhozod nekem lécci Melodyt én addig előveszem a kantárakat?!
-Oké.Lepucoltuk a lovakat és az erdő felé vettük az irányt.Közben mindenféle csajos dologról beszélgettünk.
KAMU SEDANG MEMBACA
Más szemszögből a világ
Misteri / ThrillerSziasztok! Ez a könyv is lovakról fog szólni és gazdájáról aki egy farmon él a szüleivel.