Deel 4

92 8 0
                                    

Tessa pov

Na de demo..

"Mag ik nog op de foto met jullie samen.." Vraag ik voorzichtig aan Jesse en Mark. Ze knikken en ik duw mijn telefoon in de handen van Anouk die ook mee is. Jesse en Mark slaan hun arm om mij heen. Maar net op de plek waar mijn moeder mij gisteren heeft geslagen.. Ik wil inelkaar krimpen van de pijn. "Gaat het?" Vraagt Mark. Ik knik en zet een glimlach op mijn gezicht. Als de foto gemaakt is geef ik ze een knuffel.

"Hoelaat is het?" Vraag ik aan Anouk. "5 uur.." Zegt ze. "Shit! Ik moet echt nu gaan.." Zeg ik gehaast. "Wat is er?" Vraagt Jesse. "Uhm.. Mijn moeder moet op 10 minuten gesprek op school.." Lieg ik. "Oh.. Succes!" Zegt Mark en geeft me nog een laatste knuffel. Ik zwaai nog even en dan ren ik naar mn fiets.

Als ik thuis kom zie ik dat t half 6 is. Ik zucht. "Net op tijd.." Mompel ik in mezelf. Ik loop de deur door. "Ben thuis!" Zeg ik voorzichtig. Ik zie mijn ouders op de bank zitten. "Hallo Tes!" Zegt mijn vader. "Hallo." Zegt mijn moeder droog. "Ik ga naar boven!" Zeg ik snel en loop door de woonkamer naar de trap.

Droemolens❤️

Ik: OMG VANDAAG WAS AMAZING😭❤️
Dante: FOTO'S!
Ik: *foto*
Ik: *foto*
Ik: *foto*
Ik: *foto*
Selin: OMG die van Mark en jou zijn zo lief! 
Dante: die met jullie samen ook!
Ik: Mark en Jesse legde hun handen op mn blauwe plek op mn rug.. 😰
Anouk: Daarom kromp je zo inelkaar..
Ik: Jup..
Dante: ...😔
Ik: Maar ik ga eten! Doei!

Ik leg mijn mobiel weg en ga weer naar beneden.

"Waar was je?" Vraagt mn moeder. "Bij.." Ik kijk mn vader aan. Hij schud langzaam zn hoofd. "Ik was bij Anouk..."

SavedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu