Tessa pov
Als ik even later mijn ogen open lig ik op de bank met mijn hoofd op Marks schoot. Mijn gezicht in helemaal nat van de tranen. "Mark..?" Fluister ik. "Tessa!" Zegt Mark. Ik ga langzaam omhoog en kijk Mark aan. "Wat gebeurde er?" Vraag ik verward. "Je had een paniekaanval.. En je viel neer." Zegt Mark. Ik ril. "Heb je t koud..?" Ik knik. Mark pakt me vast en drukt mij tegen zich aan. "Zo beter?" Vraagt hij lachend. Ik knik en leg mijn hoofd tegen hem aan. En hij wilde geen relatie..? We kijken nog een film en gaan dan naar boven. "Tess? Kom je bij mij..?" Vraagt Mark voorzichtig. Ik lach en knik. Mark ligt al bed ik ga naast m liggen. Hij slaat zijn armen om me heen. Niet veel later val ik in slaap.
De volgende morgen..
"Tessieeh.." Hoor ik zacht. Als ik mn ogen open zie ik 2 bruine pretoogjes. Ik lach. "Goedemorgen.." Zeg ik duf. "Tess.. Even..." Zegt Mark serieus. Ik schrik. "Wat is er?" Zeg ik. "Je ligt op mn arm..." Zegt hij dan lachend. Ik schiet in de lach en ga recht op zitten. Door het t-shirt dat ik aan heb zie je de littekens en de sneeën op mn arm zitten. Ik zie dat Mark er naar kijkt. Ik zucht. "Tess.." Begint hij. "Ik weet t.. Sorry.." Zeg ik en sla mn ogen neer. "Is die sorry tegen jezelf..?" Vraagt hij voorzichtig. Even denk ik na en haal dan mn schouders op. "Ik weet het niet meer.." Mompel ik. Mark pakt mijn arm en pakt mijn hand vast. "Tessa... Het komt allemaal goed. En ik weet niet hoe vaak ik dit ga zeggen maar ik ga je proberen te helpen." Zegt hij en hij kijkt me hoopvol aan. Ik kijk met tranen in mijn ogen naar hem. En geef hem dan een knuffel.
"Wil je wat eten?" Vraagt Mark. Ik schud mijn hoofd. "Echt niet?" Ik schud nog een keer met mijn hoofd. Mark haalt zn schouders op en smeert zn eigen brood.
"Gaan we naar Bella?" Vraag ik als we de auto in stappen. Mark knikt geheimzinnig. Maar als we de afslag naar stal missen raak ik een beetje in paniek. "Eeh.. Mark.. Stal was een afslag terug." Zeg ik stressend. "Weet ik..." Lacht Mark. Als we even later op een vage onbekende stal komen stopt Mark de auto en stapt uit. "Blijf hier." Zegt hij. Hij loopt de stal in en komt even later terug met een leuke pony. "Tess... Dit is.."
JE LEEST
Saved
FanfictionEen strenge moeder, een te lieve vader en een enorme liefde voor paarden. Tessa van Zanten is 16 jaar en weet er alles vanaf. Haar moeder mishandeld haar sinds dat ze 11 is. Tessa weet er geen raad meer mee en ziet het niet meer zitten. Tot dat ze...