Deel 12

76 7 0
                                    

"Je bent te mooi om je zelf pijn te doen.."

Tessa pov

"Meen... Je dat..?" Vraag ik. "Ja.." Zegt Mark langzaam knikkend. "Ik..." Wil ik beginnen maar maak mijn zin niet af. "Zullen we hier weggaan..?" Vraagt Mark. Ik knik langzaam. Hij slaat zijn arm om me heen en loopt met me naar zijn auto.

"Mark..." Zeg ik als hij de auto start. "Ja?" Antwoord hij met een klein glimlachje. "Ik wil niet naar huis.." Mompel ik. "Snap ik.." Zegt hij. "Je mag wel met mij mee.." Ik kijk op. "Meen je dat..?" Vraag ik en voel dat ik rood word. "Ja.." Knikt hij.

"Pap ik slaap een paar nachten bij Anouk okey?"

"Ik heb mijn vader een appje gestuurd!" Zeg ik. "Heb je wel spullen?" Vraagt Mark. "Nee.. Maar bij Anouk liggen nog wat!" Zeg ik. "Waar woont Anouk?" "Hier de straat uit, dan links en dan nummer 5!" Zeg ik.

"Is goed! Mama vind t alleen niet zo goed maar van mij mag t! Zie je wel weer! Xx"

"T mag van mijn vader!" Roep ik blij. "Joepiee!" Lacht Mark. "Hier is het!" Zeg ik als we voor Nouks huis staan. Ik druk 3x op de bel zodat Anouk weet dat ik het ben. Mark gaat achter mij staan en zet een glimlach op zijn gezicht.

Als Anouk open doet schrikt ze. "M...mark?!" Roept ze. "Nee Sinterklaas nu goed?" Lach ik en knuffel haar. "Ik slaap een paar nachten bij m maar ik heb geen spullen.." Zeg ik. "Hier liggen nog wel wat je weet waar ze liggen pak t maar." Zegt Anouk.

Mark pov

"Kom maar binnen hoor!" Lacht Anouk. Ik lach en stap naar binnen. Tessa die ondertussen al naar boven rent om haar spullen te pakken roept iets onverstaanbaars. "Wat zeg je Tes..?" Roep ik. "Dat ik mijn huiswerk hier niet heb en anders..."

SavedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu