Tessa pov
Na een half uurtje zadelen we Bella af. Stilletjes doe ik Bella's hoofdstel af en doe een halster om. "Is er wat..?" Vraagt Mark dan. Ik haal mijn schouders op. "Gaat het..?" Vraagt hij. Omg.. Hij is zo lief.. Ik kan mn tranen niet meer bedwingen. Ik loop weg naar een stal. Ik schuif de deur open en laat me tegen de muur aan zakken. "Ik mis haar zo..." Snik ik in mezelf.
"Tessa?!" Roept Mark. Ik trek mn benen in en hou me stil. "Tes..? Waar ben je?" Zachtjes snik ik nog een paar keer. Ineens zie ik een hoofd bij de tralies van de stal. "Mark?" Zeg ik zacht. "Ja..?" Antwoord hij. Ik verberg mijn hoofd in mijn handen en begin te huilen. "Ik wil niet meer.." Fluister ik onverstaanbaar. Mark duwt mijn handen voorzichtig weg. "Tessa? Wat zei je..?" Vraagt hij en gaat tegenover mij zitten. "Ik... Ik..ik wil niet meer.." Zeg ik met schokkende schouders. "Tes.." Zegt hij zacht. "Het komt goed.. Ik weet niet hoe vaak ik dit ga zeggen maar echt.." Fluistert hij bijna. Hij helpt me omhoog en knuffelt me.
"Joehoeee!" Hoor ik aan de andere kant van de stal. Ik laat Mark los. "Wie is dat?" Vraag ik lachend. "Das.. Eeh Jesse denk ik..." Zegt Mark lachend. "Joehoeee!" Schreeuwt Mark terug. Ik lach. We lopen de stal uit richting Jesse. "Heey Tessa! Wat doe jij hier?" Vraagt Jesse verbaasd. "Nou uh.." Mompel ik. "Ze slaapt bij mij." Zegt Mark. "Ooooeeh!" Roept Jesse. "Nee we hebben niks! Tessa is hier om een andere reden.." Zegt Mark dan. Ik voel weer tranen opkomen. "Mark..." Sis ik. Dan barst ik in tranen uit opnieuw. Ik duw mijn hoofd in Marks jas. Mark slaat gelijk zijn armen om heen en troost me.
"Ehm... Wat is er..?" Vraag Jesse ongemakkelijk na een tijdje. Ik kom met mn hoofd omhoog en leg hem alles uit.. En laat de littekens zien.
JE LEEST
Saved
FanfictionEen strenge moeder, een te lieve vader en een enorme liefde voor paarden. Tessa van Zanten is 16 jaar en weet er alles vanaf. Haar moeder mishandeld haar sinds dat ze 11 is. Tessa weet er geen raad meer mee en ziet het niet meer zitten. Tot dat ze...