Tessa pov
Mark is zo leuk... Tessa verzet die gedachte! Je bent een fan! Hij gaat nooit iets met je nemen.. "Tessa...?" Vraagt Mark opeens. Ik kijk op. "Ja?" Antwoord ik. "Waarom.. Was je gisteren zo overstuur..?" Vraagt hij ongemakkelijk. "Uuh.." Zeg ik en doe langzaam mijn mouw omhoog. Mark kijkt naar mijn arm. "Oh Tess..." Zegt hij en trekt me in een knuffel. "Het komt allemaal goed...!" Zegt hij en plet me. Spontaan begin ik te huilen.
"Ga je maar omkleden en opfrissen! Dan gaan we zo naar Bella!" Zegt Mark. Ik knik en loop weg. Als ik in de slaap kamer van Mark aan kom waar mijn tas met spullen ligt. Ik pak een zwarte rijbroek, mijn roze Nalanta trui en knal roze sokken. Ik kleed me om en loop dan naar de badkamer.
Ik borstel mijn haar en doe het in een staart, ik poets mijn tanden en doe elastiekjes aan mijn beugel. Ik loop weer naar beneden waar mijn witte Adidas superstars staan en trek ze aan.
"Hello!" Zeg ik als ik de woonkamer inloop. "Zo jij bent roze!" Zegt Mark lachend. "Zullen we gaan?" Vraagt hij dan. Ik knik. Mark slaat heel random zijn arm om mijn schouder heen en we lopen naar de auto.
Nog geen half uur later staan we met Bella in de bak. "Tes.. Zet je handen eens op Bellas rug." Zegt Mark. Ik doe lachend wat Mark zegt. Ineens geeft Mark me een voetje en met een kort gilletje zit ik op Bella. Ik lach als ik er bijna aan de andere kant er weer af val. "Je weet hoe je moet paardrijden toch?" Vraagt Mark. Ik knik en spoor Bella aan.
"Wil je de piaffe proberen?" Vraagt Mark. "Ja tuurlijk!" Zeg ik lachend. Mark komt naar me toe en pakt een teugel vast. Hij zet Bella in de piaffe. "Hahaha je voelt het bijna niet." Zeg ik lachend. Mark lacht en knikt.
Na een klein half uurtje stap ik af en gaat Mark rijden. Ik pak mijn telefoon en maak een foto en stuur hem in droemolens.
Ik: *foto* Dreamteam😍
Anouk: Awwh Bellieee
Ik: Ik ging net ook op Bella rijden❤️
Dante: Oeeh! Piaffe?
Ik: TUURLIJK!
Dahlia: 😂😂
Anouk: Haahaha
Ik: Mark is zo lief...😭
Maaike: Awh..
Anouk: Massaaa! Hij vind je leuk!
Ik: Vast niet.. Ik ben veels te lelijk voor hem..
Dante: NEEE dat ben je niet..!😶
Ik: Ik ga weer want ik moet Mark even helpen! Doeii
JE LEEST
Saved
FanfictionEen strenge moeder, een te lieve vader en een enorme liefde voor paarden. Tessa van Zanten is 16 jaar en weet er alles vanaf. Haar moeder mishandeld haar sinds dat ze 11 is. Tessa weet er geen raad meer mee en ziet het niet meer zitten. Tot dat ze...