Tessa pov
"Tess.. Dit is.." Zegt Mark. "J...joy...?" Stotter ik. Tranen prikken in mijn ogen. "Nee.. Dit is Max! Joy haar veulen!" Zegt Mark en er verschijnt een glimlach op zijn gezicht. "Hij is van jou.." Voegt Mark er aan toe. Ik zit 5 seconden stil en race dan de auto uit en vlieg Mark om zijn hals. "Omg..." Tranen stromen over mijn wangen.
We blijft 5 minuten zo staan. Dan geeft Mark mij ineens een kus op mijn wang. "Ga kennis maken met m!" Zegt hij. Ik neem het touw van Mark over en leg mijn hoofd op Max zijn hoofd. "Hey maatje.. Dat is lang geleden.." snik ik. "Hij is nu 4 jaar en 2 maandjes onder het zadel." Hoor ik een vreemde stem achter mij zeggen. Ik kijk om en ik herken de man meteen. Het is de man die Max 4 jaar geleden van ons heeft overgekocht op de dag van het ongeluk met Joy.
"Ik ben Frans van den Heuvel. Je kent me vast nog wel." Zegt de man. Ik knik en krijg een lach op mn gezicht. "Ik hoorde van je situatie en ik vind t zo erg. Dus ik besloot je Max terug te geven." Opnieuw begin ik te huilen en sla mn armen om de hals van Max. "Wil je hem proberen?" Vraagt Frans. Ik knik uitbundig en loop met Max naar de stallen.
tussen door pak ik toch nog een keer stiekem mijn telefoon om de droemolens op de hoogte te stellen
Droemolens❤
Ik: Omg, ik moet jullie zo wat vertellen.
Dante: Waarom zo pas?!?!
Rosa: Whats going on
Anouk: Tess dit kun je niet doen, vertel..
Ik: Ik ga nu. Gonna keep u guys updated!
Ik: Engels is nog steeds niet mn beste vak...
Dante: HAHA
Selin: Ik ga niet eens moeite doen om je te verbeteren HAHA
Ik: Joee tot zo xoxIk leg mijn telefoon weg en zadel Max op. Tot Frans mij ineens een vraag stelt waar ik enorm van schrik..
JE LEEST
Saved
FanfictionEen strenge moeder, een te lieve vader en een enorme liefde voor paarden. Tessa van Zanten is 16 jaar en weet er alles vanaf. Haar moeder mishandeld haar sinds dat ze 11 is. Tessa weet er geen raad meer mee en ziet het niet meer zitten. Tot dat ze...