Deel 5

80 7 1
                                    

"Ik was bij Anouk"

Tessa pov

Mam knikt ongeloofwaardig. "Weet je het zeker?" Ik knik. "Mag ik van tafel?" Vraag ik. Mijn vader knikt. "Ga je huiswerk maken?" Vraagt mijn moeder met een strakke blik. Ik knik voorzichtig en sta op.

Als ik boven ben pak ik mijn mobiel en app weer in de droemolens.

Ik: Ik wil dit niet meer..😭
Dante: Tess.. Je kunt dit..
Selin: Tessa..
Anouk: Nawh..😰
Maaike: Heeft ze je weer...
Ik: Nee.. Maar ik wil het niet meer.. Ik wil niet meer geslagen worden... Ik wil niet meer alles gehoorzamen.. Ik wil niet meer bij elke fout een klap krijgen..
Rosa: .... Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen..
Nicky: Wow..
Dahlia: Tessa.. Zeg er wat van..
Kyra: ^
Ik: Kon het maar...

Op dat moment komt mijn moeder de kamer binnen stormen. "Ik zei toch dat je huiswerk moest gaan maken!" Schreeuwt ze. "Maar... Mama... K keek alleen maar.." Zeg ik angstig. Ze heft haar hand en raakt mij in mn gezicht. Haar vlakke hand word een vuist. "Mama.. Stop.. Stop.. Alsjeblieft.. Je doet me pijn.." Huil ik. "Dan had je maar moeten luisteren." De klappen worden harder en harder. Ze blijven slaan in mijn gezicht. "Stop..." Gil ik van de pijn. "Mama.. Je doet me pijn.." Ik kruip in elkaar. "Kijk me aan." Zegt mijn moeder terwijl ze me bij mn keel pakt. Ze knijpt hard.. Heel hard.. "Ga nu je huiswerk maken. En laat niet merken dat je achter je telefoon zit." Schreeuwt ze. Ik knik voor zo ver het knikken is. Ze duwt me achterover terug op mijn bed en verlaat mijn kamer.

Droemolens❤️
Dante: Tessa..?
Selin: Tessa nee!
Dahlia: TESSA?!
Anouk: Tessa!
Ik: Laat me..😭
Rosa: Nee we laten je niet!
Ik: Ik moet huiswerk maken..
Selin: TESSA je laat ons nu niet alleen!
Dante: ...
Ik: Doei...😰

Ik pak mijn Nederlands boeken en begin aan mijn huiswerk.. Tranen stromen over mijn wangen.. Wat moet ik doen.. Ik weet het niet meer.. Ik kijk mijn kamer rond naar iets scherps.. Een passer. Ik vouw m open en zet het puntje in mijn arm..

Oke sorry voor dit heftige deel.. Haha volgend deel zou wel wat minder heftig zijn xx

SavedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu