aku nak cerita pasal ad org ketawa dekat atas bumbung ...
cerita ni berlaku dekat kampung aku ..timee tu aku balik kmpung sbb cuti sekolah ..cousin2 aku pun balik skli ..malam tu kitaorg gurau tak ingt dunia sampai kan makcik aku tegur
"Jangan korg ketawa beria ria sangat ..gurau tu ingt dunia sikit ...kang korg ketawa ada yg mngikut korg ketawa dekat atas bumbung tu kangg "
aku dengan cousin buat tak kisah jee ...
yelaa budak tak pernah kena lagii kan ..malam tu kitaorg ketawa jee gurau sna sni ...jam pulak dh tjuk dalm pkl 12.30
..makcik aku semua dah tidur tinggl aku dgn cousin aku jee .. kitaorg tak diam langsung asyik ketawa jee ..lepas tu aku dengar mcm ad bnda jatuh dkt atas bumbng ..aku buat dono jelah sbb aku pikir mungkin kelapa jatuh ...and then kitaorg ketawa bila kitaorg ketawa aku dengar ada orang ketawa tapi yang pelik tu cara dia ketawa macam mengilai lepas tu aku dengar betul2 atas bumbng ...
aku bagi tahu cousin aku ...lps tu cousin aku cakp tu cuma perasaan tu ...aku pun smbng lah bercerita dengan cousin aku yg lain ...tiba kitaorg nak ketawa jee ...kitaorg semua terdengar ad org ketawa mengilai dekat atas bumbng ..aku dgn cousin2 aku yg lain terdiam ...
lepas tu kitaorg dengar lagii org ketawa dekat atas bumbng aku dgn cousin aku dah pucat muka dhh ...
bila kitaorg dengar lagii org ketawa dekat atas bumbng hbs smua larii pergi tidurr ...smpai esk pagii tu rmai yang demam sebab kejadian malam tu termasuk dengan aku demam ...
aku dah serik nak bergurau dan ketawa malam macm org tak ingt duniaa ....
sampai sekarang aku fikir siapa yang ketawa macam mengilai tu tak akan ..H.A.N.T.U
----------------------------------------sorry kalau tak best cerita nii ..
hope enjoi membaca ..
YOU ARE READING
kisah seram
Horrorcerita ini ............... 60% pengalaman sendiri .. 20% pengalaman orang lain.. 20% rekaan..