tandas

839 39 3
                                    

cerita ni berlaku dekat asrama ..aku dulu jenis yg tak percya pasal hantu2 ni ..smpai lah stu hri tu kawan aku cerita pasal tandas dekat hujung asrama ..

katanya,ada seorg budak perempuan mati dekat dalam tandas tu .. dia tak tahu mnggl sbb ap ..tapi cara dia mnggl tu mngerikan ..

aku lak jenis yg mcm x cya sngt ..aku pun buat dono jelah ap yg kwn aku cerita kan ...dia ckp start pkl 12.00 mlm msti ada org dgr suara perempuan sdng mnggs ... ada lah akk senior aku ckp yg dia nmpk .. aku just diam jee.. sbb aku mlz nk ambl thuu sngt ...

lepas tu kitaorg dh cerita2 semua kish seram ap lagi tidur lah ... and then dlm tidur2 aku trasa nk buang air lak ..aku bgun lah ..bila aku pergi tnds yg brdekatan dom aku ..semua paip semua rosak ..aku malam tu rsa mcm nk maki jee org yg rosak kn paip tu ..

aku tak ada pilihan kena lah pergi tnds dkt hujung asrama ni ... aku prgi lah mcm biasa .. and then (tak akn aku nk crita dgn teliti aku g tnds buat ap..)
msa aku dlm blik air aku dgr pintu bilik air sblh tertutup ..aku fkir mungkin ada org nk membuang jugak tuu ...lps jee aku kluar dri bilik air ...aku prgi cuci tangan tiba2 aku dgr org mnggs .. aku pun pelik pahal lah org mnggs tgh2 mlm nii .. lepas tu baru aku teringat pasl kwn aku cerita pasl bdk perempuan mnggl dlm tndas ni ...

aku cuba berani kan diri lps tuu aku prgi lah ketuk pintu tnds yg tertutp tu ..ckp ada org tak lagi kuat dia mnggs ..aku dh tk sedap hty ..aku buka lh pntu tnds tu ...aku nmpk bdk pmpuan pkai bju sklh sdng mngadap blkng ...bila aku sntuh bahu dia aku nmpk dia mnggs mngeluar kan air mata darah dengan tgga dia pgg sorg bayi dah dia mkn bayi tuu..mulut dia dh pnuh darahh ...

apa lagii aku pun pengsan dkt situu ..esk tu aku dh pns stu bdan ..aku ambl cuti semnggu ..sbb takut pnya pasll ..
kenapa lahh aku bleh nmpk semua tuu ...seram kott

---------------------------------------

kisah seramWhere stories live. Discover now