Harita & Duyuru ☆~

2.7K 135 36
                                    

Yeniden merhabalar sevgili yazar ve okur arkadaşlarım :) Niyetim "YOLDAŞLIK" başlıklı duyuru sonrası yapacağım duyurunun "Kitap Oluyor!" duyurusu olmasıydı ancak sanırım beklenen o duyurudan önce başka bir duyuru yapma ihtiyacı hissettim. Affınıza sığınarak biteli çok olmuş bu kitabın "Kitap Oluyor!"dan önceki son duyurusunu yapmak isterim :))

☆~ "UYANIŞ ( GDS-1 )" bugün itibariyle, baştan aşağı yapılan bir düzenlemenin sonuna vardı. Kısacası bundan sonraki süreçte Yayınevleri'ne postalayacağım Kitap Dosyası'ndan, noktası virgülüne kadar hiçbir farkı olmayan bir kitapla karşı karşıyasınız. Bütçe kaynaklı anlaşma yapılamayan ilk Yayınevi, 'Kitap Dosyası'nda redaksiyon ( bir metnin düzeltme yapılarak yayıma hazır hale getirilmesi ) işleminin uzun süreceğini söylediğinde kabullenememiştim ancak başa dönüp bir editör gözüyle baktığımda gerçekten de günler alan bir düzeltme işlemi gerektiğinin farkına vardım. 1-2 ay kadar süren süreç sonrası şu an da bir öncekinden çok daha yayıma hazır bir kitapla karşı karşıyasınız. Hatırlamak ve yeniden okumak isteyenler için okunmasını tavsiye ederim :)

☆~ İkinci olarak sık sık "Ek Çalışmalar" özellikle de "Diyar'ın Defteri" vurgusu yapmama rağmen birçok okuyucunun ilgilenmediğini fark ettim, haliyle birçok önemli detay arka planda kalmış durumda. Bu konuda birkaç şey söylemek istiyorum. Bu detaylardan en önemlisi "Diyar'ın Haritası"ydı. Harita'yı birçok okuyucu merak etmedi ya da gerekli bulmadı ancak ben hikayenin gelişme sürecinde okuyucu için epey desteği olacağını düşündüğümden haritayı buradan paylaşıyorum:

 Harita'yı birçok okuyucu merak etmedi ya da gerekli bulmadı ancak ben hikayenin gelişme sürecinde okuyucu için epey desteği olacağını düşündüğümden haritayı buradan paylaşıyorum:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunun dışında birçok gerekli bilgi var, yani en azından "Seri"yi daha iyi anlamlandırmak ve özümsemek için. Hepsi de Diyar'ın Defteri'nde mevcut. Yine o Defter'de henüz paylaşmadığım ama zamanı geldikçe paylaşacağım "Karakter Geçmişleri", "Soy Ağaçları" vs yer alacak. Kısacası Ek Çalışmalar'a vaktinizi ayırırsanız iki taraf içinde güzel olur :))

☆~ Şimdiyse pek keyifli olmayan bir duyuru yapmak isterim, 2 gün önce "Öne Çıkanlar Listesi Yenilendi" diyerek, hikayemizi Liste'den düşürdüler. Keyifsizliğim Liste'den çıkmış olmak değil, elbette yeni hikayeler öne çıkacak, buna hakkı olan başka hikayeler de var ancak Uyanış'dan çok daha uzun süre listede olan hikayeler hala daha duruyorlar, ne oldu ne bitti anlamadım, peşine düştüm ancak sonuç alamadım, büyük ihtimal de alamayacağım. O yüzden sizden ricam hikayeyi okuyup beğendiyseniz OY ve YORUM'larınızı eksik etmeyin. Hikayeyi seveceğini düşündüğünüz birileri varsa tavsiyede bulunun. Artık milyonlarca hikayenin arasında '1' hikayeyiz, paylaşıp çoğalmamız çok daha zor. Gerekli hassasiyeti göstereceğinizi biliyor ve hepinize sevgilerimi, saygılarımı iletiyorum.

Son olarak, Uyanış'ın fedaileri neredesiniz yahu, "Yoldaşlık" yolunuzu gözlüyor, macera devam ediyor... Davet beklemiyorsunuz ya?.. :))

"KİTAP OLACAK!" Duyurusunda görüşmek üzere, sağlıcakla..

03.06.2016

UYANIŞ ( GDS-1 ) /* Kitap Oldu ^-^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin