Final'e Dair /*☆

6.2K 257 111
                                    

Evet, duygusal anlar yaşama zamanı :)) 5 aylık bir serüven sonrasında Gizem Diyarı Serisi'nin ilk romanı Uyanış'ın sonuna vardık...

Asıl hikayemi geçmişten yakalayan ilk cümlem, "Yazı mı, tura mı?" olmuştu romanımda ve her ne kadar dile getirmemiş olsak da, Yazı'nın ardından gelen rüzgarlara karıştı ruhlarımız; Yazı'nın esiri olup, Yazı'nın rıhtımlarında dolaştık. Diyar'ın türlü oyunlarını şansa bırakan o cümlenin ardından 'Tura' denilmiş olsaydı şimdileri nerelerde olurduk kimse bilemez; kim bilir hangi hikayenin eşiğinde, hangi bitişin ışığında finale dair cümleler sıralardık... ancak benim lügatımda 'Yazı' kaderdi, ve kalemim kaderin sonu gelmez gizeminde hüküm sürüp kendi saltanatını çizdi...

Wattpad gibi erişimi bol bir uygulamanın içine inşa ettiğim o Diyar, bir vakit sonra öne çıkan ezgilere eşlik edip listelere adımı taşıdı; bir şanstı belli ki bu; hayatımı bütünüyle kalpten yakalayan, her birinizi ve güzel düşlerinizi gözlerimin ucuna taşıyan kutsal bir şans. O şansa olan şükürkarlığım asla yitip gitmeyecek ruhumda, ruhum yaşadıkça, o şans da ezgilerimle birlikte yaşayacak.

Tek tek isim verip her birinizi bu sayfalara kazımayı çok isterdim, ama anlayış gösterirsiniz ki bu sayfaya adı kazınması gereken bir çok kişi var ve ben olur da birini atlar, kırarım korkusuyla buna cesaret edemem. Onlar kendini çok ama çok iyi biliyor, elimden geldiğince fikirlerinize eşlik etmeye, sohbet edip düş dünyalarımızı zenginleştirmeye çalıştım. Belki basit ya da alışılagelmiş bir cümle olsa da, bu cümleyi yeniden kurmadan edemem; sizler olmasanız, finale dair yazdığım şu yazıların büyüsü, aşkı ve gizemi olmazdı. Sizler Diyar'a olan tutkumu zenginleştirip, fikirleriniz ve beğenilerinizle minnet duygusunu en içten duygularla yaşamama vesile oldunuz. İyi ki vardınız, iyi ki yanımdasınız ve iyi ki yoldaşım olacaksınız. Yoldaşların en güzeli sizlersiniz; hayalleriniz, gerçekliğe olan saygınız ve düşlere olan sevginizle, yoldaş olmanın hakkını verenlerdensiniz.

Gel gelelim Diyar'ın ikinci limanına; ikinci kitaba...

"Yoldaşlık" isimli ikinci kitabı an itibariyle yayımlamış bulunuyorum, kendisini yorumda ve profilimde rahatça bulabilir, merhaba diyebilirsiniz :) İkinci kitabı ve ikinci kitabın özüne oynayan ilk cümleleri görün, listelerinize ekleyin diye kitabı yayımlamak istedim ancak yeni kitabın yeni bölümlerinin yazılacağı zaman 2016 ve sonrasıdır diyerek, derhal açıklama yapıyorum :) Yazmak, başladığınız vakit, arkası gelmez bir arzuya dönüşür, yazmak zor değil ancak o yazılarda kaybolup giderken geçen zamanın ne denli hızlı ve yoğun olduğunu bilmenizi isterim. Sinema öğrencisiyim ve hedeflerimin haddi hesabı yok, çabalamam gerekecek. Hayallerimden bahsetmiştim zamanında, okuyamayanlar ve yeniden duymak isteyenler için burada da biraz bahsetmek isterim;

Diyar'ı kitaplaştırmak istiyorum.

Diyar'ı beyaz perdeye taşımak istiyorum.

Fantastik kurgulara olan ilgilerimize ses verip, ülkemizde fantastik sanata yön vermek istiyorum.

Dünya çapında bir fuar kurup, o fuarı düşlerimizle döşemek istiyorum.

Diyar'ı yaşatmak ve yaşamak istiyorum.

Çok fazla şey İstiyorum, bu yüzdendir ki zamana ve çabalamaya çok fazla önem veriyorum. Bu demek değildir ki zaman kazanmak için yazmayacağım, söz veriyorum, 2016'ya geçtiğimiz gece, saat on ikiyi vurduğunda muhakkak yeni bölümün bildirimi gelecektir :) Onun dışında buraya çok iyi okumanız ve ilgilenmenizi istediğim paragraflar yazarak veda edeceğim;

UYANIŞ ( GDS-1 ) /* Kitap Oldu ^-^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin