LEAVE A COMENT :) Please
Po večeři se všichni začali připravovat. Regina pozorovala jak si na sebe všichni navlékají pouzdra se zbraněmi, pod bundy ukrývají nože a každý měl alespoň nějaký kousek stříbra. Dokonce i její malá sestřička. Chvilku ji pozorovala. Zkušeně si nandala pouzdro se zbraní, přes to přehodila koženou bundu, na stehno si připnula pouzdro s loveckým nožem, na krku jí vysel stříbrný řetízek s přívěškem medvědí tlapy, na zápěstích měla stříbrné náramky. Ten jsem jí dala...Usmála se když poznala jeden z nich. Vlasy měla stažené do culíku.
„Neboj, umí se o sebe postarat." ozvalo se vedle ní. Byl to ten blonďák co spal s Ninou v pokoji. Chris? Vytrhl jí z jejího přemýšlení.
„Já vím. Viděla jsem to včera." odpověděla.
„To jak zmlátila toho týpka?" zasmál se. „Věř mi, když ti řeknu že se držela zpátky."
„Hmm" Pořád je to moje malá sestra, nezáleží na tom co je, nebo jak je silná, vždycky o ní budu mít strach.
„Chápu tě." řekl jakoby jí četl myšlenky „Ale opravdu se o ní nemusíš bát. Tobias by nedovolil aby se jí něco stalo....Nikdo z nás." zahleděl se na Maiu. Má ji rád...Uvědomila si Regina.
„Přesně tak," ozval se za ní další žoldák, Jake. „na Prcka nám nikdo sahat nebude." žlutě mu zazářily oči. Regina na něj zmateně koukala. „Co-"
„Vlkodlak." osvětlil jí. „Tamhle ten taky," ukázal na dalšího žoldáka. „Ben je taky berserk a tady Chris," plácl blonďáka po rameni „to je naše malá košiška." Jmenovaný se po něm ohnal.
„Pumodlak." opravil Jakea a zamířil pryč.
„Nějakej podrážděnej." Regina se jen usmála.
„Mimochodem díky za pochvalu." dodal.
„Jakou?" teprv pak jí to došlo. Kurva!
„Saakra." napodobil ji. Plácla ho po rameni. Jen se zasmál.
„Jakeu, Tobias s tebou chce mluvit." ozvala se Maia stojící před nimi. „A nezapomeň co jsem ti slíbila." ušklíbla se. Jake zvedl ruce na svou obranu. „Už jdu."
Když odešel otočila se zpět na Reginu. „Hlavně mu na tyhle kecy neskoč." usmála se „Víš kdybychom byli v Jak jsem poznal vaší matku, Jake by byl Barney."
„Tak to je dobře, že tam nejsme," cvrnkla ji do nosu „Prcku." Nina se na ni zamračila.
„Já ho zabiju..." řekla na oko vážně.
„Maio!" zavolal na ni otec.
„No, vypadá to, že vyrážíme." usmála se jako by o nic nešlo. Regina ji pevně objala.
„Dávej na sebe pozor." zahuhlala jí do vlasů.
„Neboj...Uvaříš nám snídani?"
„Jasně." zasmála se Regina a ještě jí upravila pramínek vlasů. „Míchaný vajíčka?" Maia přikývla. „Dobře. Tak běž, ať na tebe nečekaj."
.
.
Královská vila byla obrovská, stejně jako pozemek, který ji obklopoval. Zvenku viděla Maia pár kamer a ostrahu. Upřímně se divila na co 600letý upír potřebuje ostrahu, ale budiž. U ostrahy si museli nechat většinu zbraní, nechali jim pouze stříbro a Maia měla v botě navíc zastrčený nůž, předpokládala že ostatní na tom jsou stejně.