Heeeyy lieve lezers,
Jaja het Nederlands elftal heeft weer eens gewonnen en eindelijk weer eens de nul gehouden! Werd wel weer eens tijd. Goede wedstrijd gekeept van Zoet, verreweg de beste keeper van Nederland op dit moment.
O man het is weer eens zo warm als gister. GELUKKIG ZIT IK IN DE SCHADUW MOEHAHAHA.
Even naar mijn andere boeken, vooral naar 'How i became this way'. Ik heb daar de proloog en hoofdstuk 1 op staan, maar ik heb nu dus al een paar maanden geen inspiratie meer. De andere boeken schrijf ik niet omdat ik daar niet echt zin in heb. Maar goed, als je ideeën hebt, stuur ze gerust.
Vanavond ga ik dus naar de film. HA, JULLIE LEKKER NIET. Ikke wel.
Maar okay, welke film het wordt, ik heb dus echt geen flauw idee. En hoelaat ook niet. Ik zie wel.
O even tussendoor. Ik heb geen idee hoeveel hoofdstukken dit boek gaat hebben. Dat hangt ook van jullie af.
Okay waar was ik. Ik raak echt veel te snel afgeleid. Zou ik jullie daar nog iets over vertellen? Heb ik zoiets in het vorige hoofdstuk daarover gezegd? Ach, ik zie het wel. Maar goed, ik ga weer verder waar ik gebleven was.
Vogel, stofzuiger, strontvlieg, pratende man op tv. Okay ik dwaal weer af.
Arme papa, hij is stenen aan het leggen in de tuin nu in dit o zo hete weer. Ik heb het echt met hem te doen.
Volgend hofdstuk gaat denk ik vooral over mezelf. Ik leg dan even uit wie ik ben enzo en wat ik ga doen enzo.
Oeps, dat hoefden jullie nog niet te weten. Oepsiedoepsiefloepsie.
(Ja ik weet het ik ben suler raar, maar als je er niet tegen kan, niet mijn probleem haha)
Oke ik zit nu op 300 woorden dus ik sluit maar eens af. Ik hoef geen hoofdstukken van 1000 woorden ofzo. Heb ik het geduld niet voor. Leg ik later allemaal uit.
Tot morgen en love ya all ❤❤
JE LEEST
Rantbook
Non-FictionIk schrijf dit boek om gewoon even gedachtes enzo kwijt te kunnen. Zie het hoe je het wilt zien. Ik upload iedere dag wat hierin, voornamelijk hoe mn dag is gegaan enzo. Ik beloof jullie, mijn lieve lezers, dat dit boek zowel grappig als serieus wor...