67

30 3 25
                                    

Heeyy peepz

Vandaag was wel goed enzo. Alleen er was ook een groot minpunt. Ik heb degene waarmee ik gezoend heb gister dus het een en ander over me verteld in verband met mijn depressie. Ze heeft geen wattpad dus ze kan het niet lezen. Maar goed. Toen ik het dus vertelde moest ik huilen. Het grijpt me namelijk nog steeds aan. Zij heeft mij ook het een en ander vertelt maar ze heeft gevraagd of ik daarover wil zwijgen. En ik bewaar alle geheimen die mij verteld worden. Alle. Ook al zou ik je haten en je verteld mij je grootste geheim zeg ik het tegen niemand. Ik verwacht daarbij wel dat als ik iemand anders mijn geheim verteld dat het veilig is bij diegene en dat het niet wordt doorgeluld. Maar goed. Ze vertelde me ook dat haar beste vriendin uit de kast is gekomen. Okay, mijn ex, haar beste vriendin, en nog een goede vriendin van ons alle drie, alle drie uit de kast. Ik heb echt enorm veel respect voor hun.

Degene waar ik dus mee gezoend heb deed een opleiding voor kinder psychologie op het Drenthe college. Na een half jaar vond ze het niet meer leuk en ging ze de naar de dans academie. In Arnhem. Ze gaat binnenkort heel waarschijnlijk ook in Arnhem wonen. Ergens vind ik dat wel jammer, maar ze woont dan wel dichter bij haar school. Dat is dus wel fijn voor haar.

En heb ik al gezegd dat ze echt fantastisch goed kan zoenen? Volgens haar is de truc dat je nergens aan moet denken. We hebben in totaal 4 keer gezoend. De eerste keer heel kort en dat was mijn move. De tweede keer was het haar move en was het iets langer en ze vroeg toestemming met haar tong en damn wat kan ze dat goed! De derde en vierde keer waren hetzelfde als de tweede alleen de derde maakte ik de move en de vierde zij weer.

Okay. We zijn bij vandaag niet bij gister. Bij de les blijven Casper. Ook al kan ze zo enorm goed zoenen.

Vandaag dus naar school geweest en gesprek met werk bedrijf gehad. Volgende week woensdag begin ik weer. En ik heb training gehad. Dat was ook wel leuk xD. Nu weet ik niet veel meer dus sluit ik maar af.

Damn ik moet steeds aan die eerste zoen denken 🙈🙈😳

Doeii

RantbookWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu