Heyy peepz
Daar ben ik weer. De enorm gekke gekheid himself. Jah ik weet het, ik ben knettergek.
Jullie gaan me voor gek verklaren, maar YAY IK BEN VANDAAG EINDELIJK WEER EENS NAAR SCHOOL GEWEEST! Ik zei toch dat ik gek ben. Maar okay. Door mijn pols breuk kon ik dus niet naar school. Maar vandaag kon het gelukkig dus wel. En ik heb gelijk uitgelegd hoe het zit enzo met mijn pols. Dat er waarschijnlijk banden kapot zijn in mn pols en als dat daadwerkelijk zo is, ik dan een operatie moet. Het leuke is (not) dat ik gewoon weet dat er sowieso een band kapot is. Dus ik weet gewoon zeker dat ik een operatie moet.
Hoe ik dat weet? Simpel. Ik heb de hele tijd pijn. Ook al doe ik niks dan heb ik pijn. Niet dat ik enorm veel pijn heb ofzo. Ik heb gewoon pijj de hele tijd. En ik kan mijn pols nog steeds niet goed bewegen. Dus jah. Een operatie komt er wel.
Maar goed. Verder is de dag ook wel goed gegaan. Papa en mama zijn vandaag 20 jaar getrouwd. Mijn zussen, broertje en ik hebben daarom 20 bloedrode rozen laten bezorgen en een waarde bon voor de Intratuin van €20,-.
Voor hun trouwdag hebben we Chinees gegeten. Dat was echt zo lekker. Ik hou van Chinees.
Ik zit sinds gister ook in het tegen pesten team. Als je gepest word of gepest bent, of je kent iemand die gepest wordt of gepest is, stuur me gerust een berichtje. Of stuur een berichtje naar Teamtegenpesten2. Wij zijn er voor jullie❤❤
Ik ga morgen eindelijk PizzaMetCape ontmoeten. Ik heb er echt zoveel zin in. Ik weet heel erg zeker dat het leuk gaat worden.
Ik sluit maar af, want dit is al best wel een lang hoofdstuk nu. I love you guys❤
Doeii
JE LEEST
Rantbook
Non-FictionIk schrijf dit boek om gewoon even gedachtes enzo kwijt te kunnen. Zie het hoe je het wilt zien. Ik upload iedere dag wat hierin, voornamelijk hoe mn dag is gegaan enzo. Ik beloof jullie, mijn lieve lezers, dat dit boek zowel grappig als serieus wor...