37

48 4 28
                                    


Heeyy mensen,

Ik had beloofd om iedere dag wat te schrijven, maar dat is niet gelukt. Solly

Ik doe nu maar even een stukje dan.

Afgelopen week was redelijk goed. Papa is gister 45 geworden. We hebben een feestje gegeven met ons team. Dat was wel leuk, alleen een beetje laat geworden. Maargoed, we hebben het overleefd. Ik heb afgelopen week ook geen gedachten aan de dood of aan snijden gehad. Die heb ik nu ik dit typ wel. Allebei. Ik moest dus langs een treinspoor fietsen, echt geweldig. Sochtends kwam er een trein langs en ik kreeg een onderbuik gevoel. Toen ik naar huis fietste kwam er gelukkig geen trein langs. Daar ben ik ergens wel blij mee, maar ook niet. I'm so sorry but I just don't want to live anymore. Not right now. Damn ik heb vandaag echt een heel slechte dag. En ik ben niet veilig bij messen in de buurt, en daar baal ik ook enorm van. Ik weet dat ik het niet moet doen, maar ik wil het zo graag. Ik heb geprobeerd muziek te luisteren, nergens aan te hoeven denken, maar het lukt gewoon niet. En daarvoor haat ik mezelf nog meer. I know I schouldn't hate myself, but I can't change it. Ik wil het liefst er gewoon echt uitstappen. Gewoon, in een keer, boem, en ik ben weg. Maar daar doe ik mensen pijn mee en dat wil ik ook niet. Dat wil ik echt helemaal niet. Dat haat ik nog meer dan mezelf. En als we toch bezig zijn met dingen zeggen die ik haat, ga ik maar even door. Ik haat mensen die denken dat ze alles zijn, die halen altijd het bloed onder mn nagels vandaan. En ik haat mensen die moeten werken maar er te lui voor zijn en anderen het laten doen omdat ze er geen zin in hebben. Ik haat spinnen. Ik haat het donker. Ik haat wespen, bijen, hommels, muggen en alles wat kan steken. Ik haat mijn leven. Ik doe bijna nooit iets goed. Ik kan bijna niks. Ik ben nutteloos. En nu wil ik me echt heel erg graag snijden. Het spijt me van alles, wat ik tegen mensen heb gezegd terwijl ik het niet meende, van mijn gedrag meestal, van mijn gedachtes tegenover mensen die een lichamelijke of geestelijke beperking hebben. IK NOEM ZE EXPRES NIET GEHANDICAPT WANT IK HAAT DAT WOORD ZO ERG!!! Mensen, sorry. Ik ben een klootzak, een sukkel, een nietsnut, een lozer. Ik ben al het negatieve dat je over een persoon kan zeggen.

Okay, ik maak nu een zeer grote en gevaarlijke belofte. Als ik zelfmoord pleeg, ga ik eerst Donald Trump vermoorden. Het is een democratisch gekozen dictator, zoals hitler was. En het zal me helemaal niks verbazen als Trump een derde wereldoorlog zal beginnen. Maar als dat gebeurt, zijn we hoe dan ook allemaal dood. Maar als eerste die Trump, met zijn vieze gezicht, lelijke kutkop, en vooral met zijn WALL WALL WALL WALL WALL CHINA CHINA CHINA CHINA CHINA NO MEXICANS NO MOSLIMS ONLY REAL AMERICAN. Wat mij betreft mag hij nu echt keihard dood vallen.

Maargoed, jullie weten de belofte die ik maak. Ik maak die belofte met jullie ALLEMAAL.

Ik sluit nu af, voor volgende week dinsdag zal ik weer wat plaatsen

doeidoei<3

RantbookWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu