61

25 3 0
                                    

Heeyy peepz

Eerste update sinds zatetdag? Volgens mij wel. Maakt niet uit xD.

Zaterdag was er niet veel, daar ga ik dus ook niet over praten xD.

Gister, zondag, was het moederdag. We hebben lekker ontbeten met warme broodjes en daarna een cadeautje aan mama gegeven. Smiddags zijn we naar opa en oma geweest en hebben we daar formule 1 en voetbal gezien. Verdomme Kimi Raikonen ik haat je. Even Max Verstappen van de baan rijden. Door Valterie Bottas maar toch. Hij deed het wel. En dus lag Max er in de eerste ronde al uit. Geen verdere woorden aan vuil maken.

Met voetbal is Feyenoord kampioen geworden. Terecht. En het leuke is, als Ajax de Europa league wint, zitten er twee teams van Nederland in de poulefase van de Champions League. Dat zou toch wel mooi zijn.

En dan naar vandaag.

Vandaag ben ik naar hand therapie geweest. Dat ging wel goed. En ik ben ook naar de trauma arts geweest zodat die kon kijken of ik een MRI scan moest of niet. IK HOEF ER GEEN EN DAAR BEN IK ZO BLIJ MEE. HET BESTE IS DAT IK WEER MAG VOETBALLEN! YAY! Ik ben daar echt zo blij mee want ik dacht echt dat ik dit seizoen niet meer zou kunnen/mogen voetballen. Gelukkig wel dus.

Verder is er vandaag niet veel gebeurt/aan de hand. Dus ik sluit maar af xD

Doeii

RantbookWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu