☆TANITIM☆

2.2K 119 7
                                    

Zihninde koca bir karanlık vardı genç kızın. Geçmişini, yaşadıklarını hatırlamasına engel olacak koca bir karanlık. Tek bildiği ailesi o küçükken öldüğünde teyzesine emanet edilmişti ve o teyzesi olacak o kadın birazcık para için ablasının çocuğunu satmıştı. HYDRA adındaki kuruluş süper asker deneyleri üzerinde çalışırken yeni bir formül bulmuşlardı ve bunu birinin üzerinde denemeleri gerekiyordu. Teyzesi tarafından kendilerine satılan Rose'da iyi bir denek olacaktı onlar için. Haftalarca, aylarca çeşitli serumlar genç kızın üzerinde denendi. Hissettiği acılar tarif edilemezdi. Zayıf vücudu defalarca kez ölümle burun buruna gelse de pes etmeyip hayata tutundu. Yüzlerce denemeden sonra sonunda istedikleri olmuştu. Deney başarı ile sonuçlanmıştı. HYDRA bir mutant oluşturmuştu. Kullanabilecekleri güçlü bir silah. Ama hiçbir şey bekledikleri gibi gitmedi. Rosalinda onlara itaat etmedi. Onların kölesi olmadı. Kullanmayı bile bilmediği gücü ve biraz da şansı sayesinde ellerinden kurtuldu. Yıllarca kaçarak yaşamaya çalıştı ve en sonunda yolu Yenilmezlerle kesişti. Sıkı bir eğitime tabii tutulduktan sonra Rose da bir yenilmez olacaktı. Bu yeni hayatında hem gücünü kullanmayı öğrenecek, hem iyi bir ajan olacak, hem de ilk kez aşkı tadacaktı. Hiç beklemediği birine hiç beklemediği bir anda aşık olacaktı Rose. Hikayenin sonunda ise yeni bir hayat, yeni bir aile genç kızın sahip oldukları olacak.

****************************
"Sahip olduğun gücü kontrol etmeyi öğreneceksin. Hepimiz başta kontrol edemedik."

"Gücümü kontrol etmeyi başaracağım belki ama ya duygularım? Onları hiçbir zaman kontrol edemeyeceğim ve bu canımı yakacak."



MYSTERY LIGHT (Captain America) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin