Küçük Esin?

3K 154 19
                                    

Güne karnımda dolanan ellerin verdiği mutlulukla uyandım. Karnımdan yukarı doğru öpücükleri hissettiğimde kıkırdayıp gözlerimi açtım. Karnıma ağırlık vermeden tepemde dikilen Kuzey'i görünce kollarımı boynuna doladım.

-Beni uyurken taciz etmeye utanmıyor musunuz bayım?

Dedim ciddi olmaya çalışarak ama bunu başaramadığımı herkes biliyordu.

-Karım sen olunca kendime engel olamıyorum bebeğim.

Kafasını boynuma gömerken,ellerim istemsizce karnıma gitti. Bu çok tuhaf hissettiriyordu. Dünyanın en güzel hissi diyebilirdim.

Yanımda kocam ve karnımda bebeğim.

-Kuzey banyo yapmalıyım.

Kuzey hemen ayağa kalkıp tişörtünü çıkardı.

-Tabi güzelim hadi yapalım.

-Yapacağım dedim Kuzey yapalım demedim.

Kuzey huysuzca mırıldandı ve suratını oyuncu bir ifadeyle asıp yatağa geri oturdu. Onun bu haline kayıtsız kalmayıp sırtına atladım.

-Koca bebeğim bana atar mı yapıyor bakalım?

Kuzey omuz silkip, konuşmadı. Gülümseyip sırtına tepindim. Koala gibi yapıştığıma emin olduktan sonra kafamı saçına gömdüm.

-Seni seviyorum.

Kuzey daha fazla dayanamadı ve güldü.

-Yani bu beraber banyo yapabiliriz demek mi?

Yüzümü buruşturup, sırtından indim.

-Sapık.

Tam kaçacakken Kuzey kollarımı tutup gitmemi engelledi. Ama bu beni engelleyemezdi. Koluna ısırıp banyoya girdim ve hemen kapıyı kilitledim.

Kuzey sinirlice kapıya vurdu.

-Peki öyle olsun bende seni kapının deliğinden izleyeceğim.

Zeki.

-Deliği peçeteyle kapattım tatlım.

Kuzey'in şuan küfür ettiğine yemin edebilirim. Ama karnımın çıkık olmasından ve ona şişko gözükmek istemiyordum.

-O zaman bende kapının altından bakarım.


Aakılıktan aldığım birnozu hemen kapının altına sıkıştırdım.

-Üzgünüm ama bornozunla orayıda kapattım.

-Ne benim bornozum mu?!

Cevap gelmediğinde kapının dışında ayak seslerini duydum ve Kuzey'in gittğini anladım. Hemen duşa girip işimi bitirince temkinli adımlarla dışarı çıktım. Kuzey ortalıkta gözükmüyordu.

Hemen üstüme rahat bir şeyler giydim ve aşağı indim. Kuzey mutfakta kahvaltıyı hazırlarken ona haksızlık yaptığıma kendimi inandırdım.

Arkasından sarılınca ona birden irkildi ama işine devam etti. Uzanıp yanağını öptüğümde yumuşasada yine yüz vermedi.

Küçük AptalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin