Gökyüzünü yine güneş ışıkları kapladığında yatağımdan doğruldum ve her saniye yaptığım gibi ellerimi karnıma götürdüm.
Nebeğimin varlığıyla bir kez daha gülümsedim. Aylar geçmişti ve doğum çok yakındı. Belki bugün, belki yarındı. Heycanım son saffadaydın.
Korkuyordum çünkü bu hayatımda yaşayacağım ilk deneyimdi ve bebğimi merak ediyordum.
Kime benzeyecekti?
Gözleri Kuzey gibi yeşil mi olacaktı yoksa benim gibi simsiyah mı?
Ya huyu? Kuzey gibi dıştan soğuk içten muhteşem bir kalp mi taşıyacaktı? Yada benim gibi iAsi ve huysuz mu olacaktı?
Kıkırdadım umarım benim gibi olmaz yoksa ergenliğini hiç çekemezdim.
Kendi kendime kıkırdadım.
Bebeğin cinsiyetini öğrenmek için gittiğimizde heycandan bayılmıstım ve cinsiyeti ben hariç herkes biliyordu. Benim bilmemem bana sorun değildi. Bu beni daha çok heycanlandırıyordu.
Odaya ablam girdiğinde yerimden kalktım ve baba doğru gelmesini izledim.
-Esin yerinden kalkmamalısın, sen hamilesin.
Her zaman ki koruyucu ablama bakıp göz devirdim. Hic bir zaman değişmeyecekti.
-Abla tuvalete gideceğim.
O anda Kuzey içeri daldı ve hemen koluma girdi.
-Bende geleceğim.
Gözlerim kocaman açıldı.
-Saçmalama Kuzey gidip geleceğim hemen.
Kuzey olumsuzca başını salladı.
-Olmaz ya ayağın kayıp düşersen yada böcek görüp korkudan bayılırsan, ya orada doğum başlarsa ya bebeğimiz karnını tekmeler ve sen-
-Yeter artık Kuzey bana bir şey olmayacak.
Kuzey beni dinlemeden beni aniden kucagına alınca çığlık attım. Çırpınıp omzuna vurduğumda dahi beni bırakmadı. Yenilgiyi kabul edip kollarımı omzuna doladım ve başımı boynuna gömdüm.
-Seni bir daha o hastane odalarında görmeye dayanamam.
Kuzey kulağıma mırıldandığında yanağını öptüm. Bende dayanamazdım. O kazadan sonra Kuzey fazla korumacı olmuştu çünkü benim onu kaybetmeye korktuğum gibi oda beni kaybetmeye korkuyordu.
Kuzey dudaklarımada öpücük kondurduğunda beklemeden karşılık verdim.
-Oha oha burada aile var.
Tuna kucağında abur cuburlarla bize bakarken koca bir kahkağa attım. O hala bir ergendi ve yalnız.
-Ya bu çocuk neden bu evde?
Kuzey huysuzca homurdanırken Tuna ona el hareketi çekti bu benim daha fazla gülmeme sebep olmuştu.
-Dua et kucağımda Esin var.
-Oğlum Esin senle evli nasıl hala onu benden kıskanıyorsun anlamıyorum?
Tuna omuz silkip ablamın yanına gittiğinde Kuzey küfür etmeye başlamıstı bile. Işaret parmağımı dudaklarının üzerine koyup onu susturdum.
-Bebeğime kötü örnek oluyorsun.
Kuzey sabır çekercesine yukarı bakıp söylendikten sonra tuvalete girdik. Benim ayaklarımın yere bastığından emin olduğunde beni bıraktı.
Arsızca bana bakarken ellerimi belime koydum.
-Kuzey arkanı dön.
-Yapma ama ben senin kocanım.