Ležela jsem v posteli a přemýšlela. Slunce už svítilo do oken. Ještě štěstí, že jsou speciálně upravené.... Asi by mě potom hodně pálily oči. Jen tak jsem ležela a poslouchala. Celá villa byla potichu a nikde se nic ani nepohlo. Z venku jsem bylo slyšet listí a vítr co si sním pohrává...... Bylo super slyšet to ticho. Ten klid......
Najednou.... Už jsou tady..... Pomyslela jsem si, když jsem uslyšela auto na cestě. Páni BMW? Pěkný..... A já jsem ještě v pyžamu a ještě jsem se ani nenajedla! Chtělo by to si zatleskat. Vstala jsem a převlékla jsem se, uslyšela jsem jak se zavřeli dveře od auta a vystoupili asi tři osoby. Dvě byli postarší a pak tam byl někdo kdo byl přibližně v mém věku. Neviděla jsem je, ale slyšela ..... nemluvili. Jen stáli a poslouchali..... Už mi to přišlo dost divný a tak jsem přišla k oknu..... Asi to byli manželé co stáli před naším domem a chystali se zazvonit. Jistá osoba stála k mě zády a dívala se do lesa. Bylo to až děsivý vědět, že o tobě ví a neotočí se.....
Hned jak se mi to mihlo hlavou otočil se....... Otočil se! Páni...... Je pěknej, dost pěknej.... Doslova se na mě usmál i když mě neviděl a v tu chvíli zazvonil zvonek....
No nic......
Seběhla jsem schody a prošla halou až ke dveřím...... A otevřela......
Naskytl se mi pohled na manželé,, kteří mě uvítali vřelím úsměvem. Žena mi padla kolem krku a začala mě objímat.
¨Ahoj, nevím jestli si mě pamatuješ, ale jsme přátelé tvé rodiny......¨
¨ Dobrý den, nevím.... Moc si to nepamatuju, ale jsem každopádně moc ráda, že vás vidím. ¨
¨ Proboha, tak moc jsi vyrostla!¨ ještě jednou jsem mě objala a pak mě vzala za ruku a doslova táhla k autu.
¨ Tak co? Doufám, že máš sbaleno, jinak mi říkej Kate a tohle je můj manžel Lukas!¨
¨ Moc mě těší......¨ podala jsem mu v rychlosti ruku a stiskla jsem ji. On udělal totéž a bylo vidět, že je stejně překvapený ze své ženy jako já.......
¨ A tohle je jeden z mích synů Scott!¨ dovedla mě k autu a ten fešák mi podal ruku. Vřele jsem ji stiskla a on se na mě sladce usmál modrýma očima.
¨Moc mě těší.......¨
¨Jo mě taky....¨ smála jsem se a čekala co bude následovat........
¨ Doufám, že se ti u nás bude líbit, můj druhý syn zítra přijede ze školy jmenuje se Stefan. Jo a budeš mít samostatný pokoj.¨Zase na mě spustila.
¨ Děkuju, líbit se mi bude o to se nebojím!¨ Ještě jsem doběhla zamknout a pro kufry .... No a pak jsem nastoupila na zadní sedadlo. Kde mi Scott otevřel dveře a pak si sedl ke mně ....... Jeho matka Kate pořád něco říkala a mi ji to jen vše odkývali. Pojedem asi něco přes hodinu, ale mě to přišlo jako věčnost. Scott si dal do uší sluchátka a koukal z okna. Mě napadlo totéž, ale nechtěla jsem být zdvořilá..... No a tak jsem se jen koukala z okna....... Hlavu jsem si opřela o okýnko a po chvíli les začal houstnout víc a víc.
Okénkem jsem začal proudit čerství vzduch. Byl slyšet jejich dech, jejich strach .... Jejich krev! Cítila jsem, ale něco jiného než jsou zvířata...... Bylo to jako lidské jídlo......
Ucítila jsme na sobě pohled a pak se otočila. Scott mě pozoroval úsměvem a moc dobře věděl, co cítím.......
¨Doufám, že máš vafle ráda, protože to jsem je dělal zbytečně!¨
¨ Děkuju, ale to jsi nemusel!¨ jak jsem to řekla zakručelo mi v břiše a samozřejmě, že to v autě každá slyšel. Oba manželé se usmáli a pak jsem ucítila tlak a auto přidalo na rychlosti. Lukas mě zkontroloval v zrcátku a usmál se..... Cítila jsem z něho sebejistotu a respekt ze své ženy. Ona je velmi ukecaná, ale umí si prosadit svou. Scott........ Usměvaví a dobrý herecký výkon před rodiči. Jinak je schopný dělat večírky každý den.Moc dobře znám tyhle kluky. Po pravdě jsem s nimi vyrůstala a doslova někdy i žila jejich životy, ale vše skončilo, když jsme se přestěhovali. Vše skončilo, vše se rozplynulo.
Auto se zastavilo a já jsem uviděla nádhernou villu. Byla o trochu větší než ta naše, ale co na tom? Vystoupila jsem z auta a došla jsem si do kufru pro věci..... Sotva jsem ho, ale otevřela tak Scott byl rychlejší a než jsem se byla schopna nadechnout už stál u dveří a čekal než se tam dobelhám...... Schválně jsem šla pomalu, abych ho naštvala a asi to i zabralo, ale Kate mě popohnala, protože už přišla z kuchyně a hnala mě na jídlo. Miluju upíry! A ne.... Tohle neříkám moc často! Ale pár výhod to má, to se musí nechat......
Usmála jsem se a vešla do hlavní haly..... zvláštní..... měla jsem pocit, že jsem tu už někdy byla. Moc dobře jsem totiž věděla, kudy se dostanu do kuchyně a taky, že můj pokoj je ve druhém patře na konci chodby.
Od tam tud jsem slyšela bouchnout dveře a pak se posadila na židli. Vedle mě se posadil Scott a mě mělo asi dojít, že to byl on, kdo navštívil můj budoucí pokoj.
Po dojedení toho skvělého jídla jsem se šla projít... za domem byla zahrada. Byla dobře schovaná před sluncem, takže i když by celý den pražilo slunce... nedostalo by se sem.
Lehla jsem si do měkké trávy a zavřela oči. Usmála jsem se, ale pak... když jsem se zaposlouchala do zvuků... byly tak silné. Doslova jsem slyšela každé zvíře. Bylo to jako, by volali o pomoc! Jako kdyby věděli, že jsem přijela... Začali panikařit! Rychle jsem otevřela oči a posadila se...
ČTEŠ
V Těle Anděla
Vampire..... Žijeme ve světě iluzí, vzpomínek a strachu. Chodíme po špičkách a přitom nahlas a zřetelně křičíme o pomoc. Chceme padnout na kolena, sepnout ruce a modlit se, ale to co vás roste je silnější..... Mocnější! Jsou tu tací co chtějí pomáhat a neb...