Hey lieve lezertjes,
Ik ben ondertussen veel bezig aan een nieuw boek achter de schermen. Ik heb eigenlijk nog geen idee hoe het boek gaat eindigen, wat de titel is, en hoelang het nog duurt eer hij online komt.
Ik wil jullie wel er alvast op voorbereiden, dat er ooit een nieuw boek komt. Ik denk dat hij er wel binnekort aan zit te komen. Ik ben benieuwd naar jullie mening. Hieronder staat alvast een beschrijving.
''Laat me met rust!'' Galmt een paniekerige meisjes stem door de gangen van het St. Bernhard College. Zo snel als mijn voeten mij kunnen dragen volg ik het geluid van lachende jongens. Ik kom steeds dichterbij het rumoer van de leerlingen, en ik maak me ongerust.
''Eigen stomme schuld!'' Roept een jongen.
''Dan had je maar geen verkering moeten nemen'' schreeuwt een ander. Ik sta stil, en luister. Al snel hoor ik dat ze haar slaan, en het meisje gilt elke keer dat ze word geslagen. Zenuwachtig spring ik van de ene voet op de andere. Ik durf er niet naartoe, ik ben bang dat ze mij ook iets aan gaan doen. Maar opeens is het meisje stil, en de jongens mompelen zachtjes, en misschien ook wel verschrikt. Ik kan ze niet goed verstaan, maar ik vang sommige flarden op.
'Zou...... dood?'
'Wat...... gedaan?'
'Sh*t! Leraar!' Klinkt het nu harder. Ik hoor rennende voetstappen en dan kan ik me niet meer inhouden. Ik ren de hoek om en zie vrijwel meteen een meisje gekromd op de grond liggen, die erg veel op mijn eigen meisje lijkt. En voordat ik kan helpen, of dingen kan vragen, klinken er vlugge voetstappen, en naaldhakken die tikken op de vloer.
''Wat is hier gebeurd?''
Dat is de beschrijving. Heb je ideetjes of misschien personages die goed bij het boek zouden kunnen passen, (Lastig, want je weet nog niet het hele boek), zet het dan vooral in de reacties...
Ciaoo!!
JE LEEST
De Aanval van de Vuurwinden
FantasyTip: Lees eerst het eerste boek van de Elementen-series: The Universe of Elements. Alles gaat rustig zijn gangetje, totdat Jaylinn's paardje Vera jonkies krijgt. Helaas voor Jaylinn gaat de meerderheid dood. Iedereen zit zo ongeveer met Vera en haar...