Heey lieve lezertjes. Ik weet dat het nu op dit moment slecht word gelezen, maar ik denk: T komt wel. :D Khou van jullie
Maar ff to the point, ik heb n nieuw boek wat eraan komt.
'T Heet: VERSTOTENE- De zoektocht
En ik vroeg even of jullie misschien voor mij hieronder in de reacties achter kunnen laten wat jullie mooiste cover van de twee is. Als je het leuk vind mag je er ook eentje voor mij maken, en als hij superperfectisch is dan komt hij erop. :D
Cover 1.
Ehmm ja.. hij is n beetje groot ;3
Cover 2.
Beschrijving:
k nam tegenover hem plaats en glimlachte bemoedigend. In zijn ogen las ik dat het zwaar was. Maar uiteindelijk, na een poosje begon hij te vertellen.
"Het begon allemaal toen ik nog een kleine jongen was van ongeveer een jaar of elf. Ik mocht voor het eerst mee met de jacht, en ik was ontzettend blij.
Alleen liep ik steeds meer achteraan en gaf steeds vaker en harder mijn pony de sporen, maar ze bleef stug in haar eigen tempo doorlopen. Tenslotte bleef ik vermoeid van de lange tocht als een strozak in mijn zadel zitten.
Een konijn stak ineens over en ik gaf een gil. Ik klemde me nog steviger vast aan mijn pony die geërgerd hinnikte. Toen ik mijn stokkende adem langzaam onder controle kreeg, gaf ik de stilstaande dikkerd weer de sporen.
Ze liep nog niet heel lang of we werden nog veel erger opgeschrikt door een hert. Het stond midden op het pad en keek mij rustig aan. Mijn hand sloop naar mijn boog die om mijn schouder hing."Laat je boog hangen." Klonk ineens een stem, verbrekend de stilte.
Benieuwd waar 'De zoektocht' eindigt? Volg mijn boek vanaf het begin! Je zal niets missen van het avontuur van Kathelynn.
Dit is het enige echte boek. NIET toegestaan te kopiëren zonder mijn toestemming!
PS: Het kan veranderen. De beschrijving bedoel ik.
Ik ben benieuwd naar jullie voorkeur.
Greetz Martine :D
JE LEEST
De Aanval van de Vuurwinden
FantasyTip: Lees eerst het eerste boek van de Elementen-series: The Universe of Elements. Alles gaat rustig zijn gangetje, totdat Jaylinn's paardje Vera jonkies krijgt. Helaas voor Jaylinn gaat de meerderheid dood. Iedereen zit zo ongeveer met Vera en haar...