2.Kapitola

677 38 0
                                    



Ráno se probudila odpočatá. V letadle se moc nevyspala a ani na spánek v tu dobu neměla náladu.
Převlékla se do džínu a trika a vydala se dolů. Dům by kupodivu tichý. Dole nikdo nebyl, šla do kuchyně prozkoumat obsah lednice. Sice nezela prázdnotou, ale vajíčka a mléko ji k životu nestačí. Zavřela dveře lednice a vyjekla.
„Dobré ráno, krásko." Usmál se na ni.
„Myslela jsem, že tu nikdo není." Zavřela lednici a z košíku si vzala jablko. Prošla kolem Enza a pokračovala do obývacího pokoje a usadila se na pohovce. Následoval ji a usadil se vedle ní.

„Damon má nějaké pochůzky a požádal mě ať na tebe dám pozor." Protočila oči.

„Jak galantní."

„Jak galantní."

„Já bych spíš řekla, že je to blbeček, ale každý na to má jiný názor." Otočila hlavu. Usmála se.

„Bonnie." Vstala a šla ji obejmout. „Moc ráda tě vidím, jak je ti?"

„No, pokud si odmyslíš, že je Elenin život spojený se mnou tak to docela ujde." Bonnie ji pustila a usmála se a prohlédla si ji.

„Ale co ty? Vyrostla si. Musíš mi říct všechno. Jak dlouho jsme se neviděli? Šest let? Když nepočítám tvou krátkou návštěvu před dvěmi lety. Jsem si jistá, že máme co probírat. Co by si řekla snídani v Grillu?" Nat se podívala na Enza.

„Klidně běž. Jsem si jistý, že na tebe Bonnie dá pozor a nikdo tě nezabije." Bonnie se nechápavě zamračila.

„O čem to mluví?" Nat překvapeně zamrkala.

„Já myslela, že ti to Damon řekl." Teď si Bonnie všimla náplasti na jejím krku.

„Problémy s upíry? Že se divým." Bonnie se podívala na Enza.

„Postarám se o ni. Nepotřebuje v životě dalšího upíra." Enzo s uchechtl.

„Když myslíš, Bon-Bon. Ať se jí nic nestane." Vstal a odešel z místnosti. Bonnie ji starostlivě stiskla rameno.

„Pokud budeš moc, drž se od něho dál. Damonův přítel, dokážeš si představit co to asi znamená. " Bonnie si dala záležet na tom, aby to Enzo slyšel.


...

Seděli u jednoho stolu v Grillu a jedli k snídani hamburger s hranolkamy.

„Tomu říkám vydatná snídaně." Bonnie se zakuckala.

„Jo, ale musíš uznat, že je pořád výborný. Co kdybys mi řekla proč ses vrátila. Pamatuji si, co si říkala, když ses přišla rozloučit s Elenou."

„No jsem zpátky, vlastně kvůli Eleně nebo spíš kvůli tomu co udělala."

„Co tím myslíš?"

„Takhle, byla jsem s pár kamarády v baru a objevil se tam jeden chlap."

„To zní zajímavě."

„Ani ne. Byla jsem opilá a moje kamarádka a spolubydlící v jednou si usmyslela, že potřebuji chlapa. A tak se za ním vydala. Poslední co si pamatuji, tak že si dáváme další rundu a pak jsem se probudila doma."

„A co se stalo potom?"

„Našla jsem kamarádčino mrtvé tělo ve vaně a pak se objevil ve dveřích on. Říkal, že se přišel pomstít. Tvrdil, že mu Elena zabila holku a pak něco o tom ...Oko za oko a zub za zub."

TVD: Malá Gilbertová ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat