Po Enzově odchodu usnula v jeho posteli. Čekala na něho, ale přemohla jí únava. Vzbudil jí zvuk sprchy z koupelny. Podívala se po pokoji, byla stále tma. Cesta ke koupelně byla poházená oblečením. Zvedla se z postele a sebrala z podlahy známou košili. Hodila jí zpátky na zem a sama se svlékla. Vešla do koupelny a zastavila se. Stál ve sprše, pod proudem vody a měl zavřené oči. Pro sebe se usmála a opatrně potichu otevřela dveře sprchy. Věděl o ní. Poznala to podle toho, že se usmíval.
Přitiskla se svým nahým tělem k jeho zádům a objala ho kolem pasu.
„Přišla si mi, umýt záda?"
„Já spíš myslela, že ty mi umyješ záda." Otočil se a uchopil ji oběma rukama tvář.
„Cokoliv si moje dáma přeje." Sklonil se a vpil se jí do rtů. Zasténala mu do úst. Jednou rukou sjel po jejím těle až k její vzrušené štěrbince. Poškádlil její uzlíček nervů. Zasténala a zaklonila hlavu dozadu. Odhalila mu tak její krk, čehož hned využil a začal jí tam líbat. Vjela mu rukou do vlasů a přitáhla si ho blíže. Druhou rukou zamířila k jeho tvrdé erekci, která jí tlačila do pod bříšku. Jemně ho od sebe odstrčila a prolíbala si cestu dolů. Klekla si před něho na dno sprchy. Vzhlédla a setkala se s jeho chtivým pohledem. Vyplázla jazyk a olízla jeho špičku. Zasténal a rukama se opřel o dlaždičky, ale nespouštěl z ní pohled.
Na nic nečekala a celého si ho strčila do pusy. Jednu rukou jí vjel do vlasů. Jezdila pusou nahoru a dolů a přitom si pomáhala rukou.
Hlasitě sténal a už se zdálo, že je na vrcholu, když se jí vytrhl a rychlostí jí postavil. Vášnivě jí políbil a rychle si jí otočil. Opřela se rukama o dlaždičky. Rukou odrhnul vlasy na stranu, odhalil se tak její krk. Líbnul ji tam a jemně jí kousl. Zároveň do ní pomalu až mučivě pronikl. Naráz oba zasténaly. Opřel se jednou rukou o zeď. Chytla se jeho paže a zaryla do ní své nehty. Začal se pohybovat a přitom jí dráždil druhou rukou její uzlíček. Přirážel a dráždil. Blížila se k jejímu vrcholu. Pak se jí jemně zakousl do krku a ona vyvrcholila. Ještě párkrát přirazil a vyvrcholil i on. Podlomila se jí kolena, ale držel ji. Pomalu je oba posadil na dno sprchy. Sám ještě zhluboka dýchal, stejně jako ona. Otočil si její hlavu k sobě a políbil ji.
„Rád ti budu mýt záda, kdykoliv." Zasmála se mu do rtů.
„Já si je nechám umýt od tebe kdykoliv." Oplatila mu svůj polibek.
„Kde si vůbec byl? Chtěla jsem jít za tebou, ale Damon se Stefanem mi to nedovolili."
„Jenom se projít."
„Nebral si mi mobil."
„Potřeboval jsem přemýšlet."
„Kvůli tomu plánu viď?"
„Nelíbí se mi."
„Nic se mi nestane."
„To si piš, že ne."
„Enzo, musíš mi něco slíbit a netýká se to jen dneška."
„Podle toho o co půjde."
„Enzo."
„Dobrá."
„Kdyby se mi něco stalo, nevypneš emoce."
„Lásko."
„Lorenzo."
„Řekni mé jméno ještě jednou."Přitulil se k jejímu krku.
„Nejdříve mi to musíš slíbit."
ČTEŠ
TVD: Malá Gilbertová ✅
FanfictionElena neměla jen bratra, ale i sestru. Hnědovlasá, s čokoládovýma očima, to je Natálie Gilbertová o dvě minuty mladší než Jerremy. Po smrti Jenny a Johna nucena odejít a žít život někde jinde. Jenže každého si minulost najde a kdo ví ....co přinese...