Ea statea acolo în fund pe pat, uitându-se la perete și zâmbind. Ea nu era nebuna, dar acest spital a afectat totul. Ea se gândea la toate căile cum să-i omoare pe toți din acest spital, dar ea știa că singura nu va reuși. Era conștienta de faptul că ea nu este atât de nebuna pe cat pare, dar spitalul și oamenii de aici, au distrus-o, aducând-o la nebunie. Oamenii normali din acest spital, au început să creadă că sunt psihopati sau schizofrenici, dar nimic nu era adevărat. Ea doar simtea nevoia de a ucide,iar spitalul nu o lasa sa faca ce simtea. Avea nevoie de cineva care o poate ajuta, cineva asemenea ei.
El a fost tarat pana in camera care urma să fie a lui. Tatuajele sale excesive erau acoperite de praf si noroi. Acesta este un spital nefericit in care te-ai puteai îmbolnăvi foarte repede din cauza prafului care este în el.
Se zbatea sa scape din bratele slinoase ale matahalei care il tinea.
El a fost trântit pe podeaua din camera lui, care era formata dintr-un pat și un wc Arată groaznic și catastrofal si ii era sila de ce vedea.
El a început să facă o criză, dadea cu pumnii în pereți, țipa, înjura, demolase patul, aproape ca a spart wc-ul in doua, dar nu ii pasa.
O altă matahala a venit și i-a dat un pumn în față și a căzut pe jos. El a zâmbit, știind că acest lucru este nimic, fata de ceea ce ii va face el mai târziu, când se va mai calma.
L-au tarat din nou pe jos, aruncându-l ca pe un gunoi, într-o altă cameră, aproape de ceea a ei. El a început să demoralizeze si această cameră și aceeasi matahala s-a intors in camera nervos.
,, Pentru că ești un idiot, o sa stai in cameră cu o schizofrenica! ,, Matahala spune, ranjind la el.
,, Nenorocit infect, nu ai nici o idee despre diferenta dintre un schizofrenic și un om care are nevoie doar de ajutor! ,, A strigat nervos. Nu suporta ca lumea sa fie facuta schizofrenica, mai ales daca nu era asa, el știa acest lucru pentru că era făcut si el schizofrenic, dar el se simtea doar izolat de lume si se simtea ca un animal pierdut care o lua razna, dar nu era schizofrenic, și oricum nimeni nu stie daca cineva este schizofrenic sau nu.
,, Crede-mă, este o schizofrenica! ,, gigantul spune amuzat.
El si-a dat seama că era o ea si nu voia să stea într-o cameră cu o fată, pentru că știa ca i-ar putea face rau. Cu crizele și pofta lui de a ucide, știa că nu va fi în măsură să se controleze.
Matahala l-a aruncat in camera fetei. Ea încă se uită la tavan, zâmbind inocent. El a fost ridicat de la podea și se uită la ea, nefacand sau zicand nimic. Ea întoarse capul și se uită la el cu același zâmbet pe fața ei. Se gandea o fi chiar schizofrenica? Pentru ca nu parea, era doar o forma de ciudățenie psihopatica.
O studia pe fata si a acceptat ca era de o frumusete rara. Părul vopsit o parte neagra si alta albă și ochii ei machiați cu mov buzele ei groase da-te cu un ruj rosu inchis și corpul ei mic stând liniștit pe pat, o facea sa para ciudat de interesanta. El se gândea de ce se afla ea aici? Pare normala.
S-au uitat unul la altul și si-au zambit dulce, fără un motiv. Era de-a dreptul ciudat.
,, Aseaza-te, te rog! ,, Ea spune dintr-o dată. Vocea ei era subțire și delicată.S-a conformat și s-a așezat pe pat lângă ea.
,, Care este numele tau, iubire? ,, El o intreaba pe fata care a devenit acum serioasa.
,, Melanie! ,, Lasă capul în jos și scoase un cuțit de sub pat. A început să se ridice și facea dungi lungi pe perete cu cuțitul sau. El a privit-o fascinat, și se întreba de unde a luat un cuțit. Puloverul ei mov bagat in fusta ei neagra si tocurile sale tot negre, il faceau sa se întrebe cum de e imbracata atat de frumos intr-un spital de nebuni. I se parea normal ca aici să fi îmbrăcat într-un halat sau ceva de genul. El era îmbrăcat în niste blugi negri strâmti, și un hanorac negru, doar pentru ca abia a fost adus aici.
,, Numele meu este Harold, poți să-mi spui Harry! ,, Raspunse cand Melanie se intoarse cu fata spre el. Scârțâitul ușii, i-a facut pe amândoi să se uite spre ușă. O altă matahala intra în camera lor, aruncând doi saci mari, pline cu haine și încălțăminte destul de moderne si foarte frumoase.
,, Cum de ti-au adus haine atât de frumoase? ,, Harold întreabă după ce barbatul iese pe usa.
,, Am amenințat că, dacă nu obțin ceea ce doresc o sa mai ucid oameni! ,, Harold a ramas șocat când a auzit ce tocmai a spus Melanie. Era un criminal mic, ca si el, de asemenea. Nu se aștepta la o fată atât de mica, inocentă și pură sa ucide oameni fără scrupule. Pe de o alta parte il incanta aceasta idee, pentru ca il putea ajuta sa evadeze din locul asta. Harry voia sa o intrebe daca este adevarat, ca sa fie sigur cu cine are de a face, așa că a întrebat-o:
,, Ai mai ucis oameni inainte, iubire?,,Melanie -a intors spre el si cu o miscare lenta a capului,a aprobat. Harry era uimit si te incantat in acelasi timp. El simtea nevoia de a o cunoaște și de a afla mai multe despre ea, pentru a afla dacă poate avea încredere în ea și daca pot scăpa împreună de aici.
CITEȘTI
Psycho Life
FanfictionS-au întâlnit într-un spital de nebuni, și au devenit prieteni, avand lucruri neobișnuite în comun. Ambii au o dorință, dorința de a ucide. Aceștia au fost reținuți în acel spital foarte vechi și murdar, dar în cele din urmă au reușit să scape, lă...