In urmatoarea dimineata, Harry se trezește cu o tuse urata si seaca. Tusea intr-una si nu se putea opri nici o secunda.
Melanie era speriata, pentru ca nu stia ce sa faca. Nu avea habar nici de ce i se intampla. Se gândea Care e cauza acestei tuse incontrolabila?
Melanie a sunat din clopotel pana cand cineva a venit in camera lor.,,Ce doresti?,, intreaba un gardian care se uita la amandoi confuz.
Harry era pe jos si tusea fara oprire.,,Tușește intr-una de azi dimineata, nu s-a oprit nici o secunda. Va rog, ajutati-l!,, Melanie tipa aproape plangand.
Gardianul cheama doi oameni care il iau pe Harold pe o targa. Melanie incearca sa iasa o data cu ei, dar este oprita de gardian.
Incepe sa se strecoare si sa se zbata in bratele lui pana reuseste. Fuge spre targa si ii face semn lui Harold, atingandu-l pe picior.El se ridica brusc si incepe sa ii bata pe cei doi tipi care il duceau cu targa. Ii inmaneaza unul lui Melanie, iar aceasta se urca pe spatele lui, scotand din buzunar un cuțit. Incepe sa bage cutitul in spatele lui, repetand asta in mai multe locuri, iar spre final ii baga cutitul in cap, omul cazand lat pe jos. Tipul lui Harry era pe jos de mult intr-o balta de sange.
,,Prima parte a planului ne-a reusit!,, spune Harry, iar amandoi zambesc satisfacuti unul la altul.
Incep sa fuga pe holurile spre iesire, fara sa se uite in dreapta sau in stânga.
Ajung in sala principala, unde se afla si usa spre iesire. Fiind vineri, ora 15:30, toti pacientii sunt in camerele lor, iar majoritatea angajatilor sunt la locul lor de munca.,,Hei, voi, ce faceti acolo?,,
Harold avea o mana in jurul gatului lui Melanie, si tusea intr-una din nou. Femeie care a intrebat se apropie de ei, cu o mana in sold si incruntata.
,,O asistenta ne-a spus sa ieșim afara, pentru ca prietenul meu tuseste fara oprire si are nevoie de aer curat!,, Melanie ii explica femeii al carei nume era Samantha. Lucra acolo de multi ani, fiind obligata de sotul ei.
,,Stiu ca ma mințiți!,, Samantha spune râzând. ,,Nu te mai preface, draga,, Harold se uita la ea, si vede o fata blanda si amuzata. Se oprește din a tuși si ia mana de pe gatul lui Melanie.
,, Va voi ajuta sa evadati. Doar ieșiți din clădire si fugiti spre Sud cat va tin picioarele, pana vedeți o masina gri. Cheile sunt langa roata din fata, le luati si plecati de aici!,,Erau uimiti ca exista cineva in aceasta instituție cu un suflet atat de mare incat sa-i ajute sa evadeze de aici. Nu puteau exprima cat de fericiti erau.
Planul lui Harold a reusit, iar aceasta femeie minunata i-a ajutat mai departe.
Pana acum totul a mers PERFECT.Va continua....
CITEȘTI
Psycho Life
FanfictionS-au întâlnit într-un spital de nebuni, și au devenit prieteni, avand lucruri neobișnuite în comun. Ambii au o dorință, dorința de a ucide. Aceștia au fost reținuți în acel spital foarte vechi și murdar, dar în cele din urmă au reușit să scape, lă...