Capitolul 9

295 18 3
                                    

Harold si Melanie ii aseaza pe oameni pe scaune si ii leaga cu niste sfori groase gasite de Harold prin casa. Samanta si Jason plangeau pentru vietile lor. Stiau ca meritau asta din plin, dar duceau o viata minunata si nu voiau sa moara. Lor nu le pasa de Melanie si de sentimentele ei, dar cand au vazut-o au simtit ceva ce nu puteau explica. Se simțeau usurati ca fiica lor trăiește, chiar daca in acesti ani nu s-au interesat nici un minut de viata lui Melanie.

,,Sa incepem!,, vocea lui Mel se face auzita, iar Harry rânjește dracesc spre cei doi oameni acum mai speriați ca niciodata.

,,Nu, draga mea, nu e nevoie sa faci asta!,, Jason spune, in timp ce sotia sa plangea incontrolabil.

,,Taci, nenorocitule!,, Melanie țipă exasperata de vocile lor care ii iritau urechile.
Ea zambeste diavolesc la cei doi oameni care nu se puteau misca deloc din cauza sforilor, dupa scoate un cutit de dimensiune medie adus de Harry din masina.

,,Nu, nu, nu. Nu vrei sa faci asta parintilor tai.,, Jason isi încearcă norocul din nou.

,,Voi nu sunteți parinti mei, nici nu stiu cum va puteți numi asa. Sunteți niste nenorociți, niste scarbe care trebuie sa moara!,,

Harry privea scena din fata lui. Nu incerca sa o calmeze pe Melanie, pentru ca ii înțelegea reactia. Era una normala. Nu e usor sa te întâlnești dintr-o data cu parintii tai si in urmatoarele minute sa ii omori.
Nu stia ce a fost in inima ei cand i-a vazut, dar stia ca nu i-a picat bine. Sa-i vada atat de fericiti, fara vreo grija, cumparandu-si o noua casa si uitand ca au o fiica a demoralizat-o de tot pe moment. Dar, acum voia doar sa le sfarseasca viata, pentru ca asta meritau.

,,Voi știți cum m-am simtit eu cand minunății mei părinți m-au dus la un orfelinat, ca mai apoi sa aflu ca bunicul meu s-a sinucis?,,

,,Mel-..,, Samanta încearcă sa spună ceva, dar este intrerupta din nou de Melanie.

,,Sase ani am stat la nenorocitul ala de plasament, chinuita, batjocorita, ca mai apoi sa ajung doi ani intr-un spital de nebuni.!,,

Parintii ei fac ochii cat cepele, cand aud ca fiica lor a fost la un spital de nebuni.
Ea nu era nebuna in adevăratul sens al cuvântului. Daca ii vedeai pe oamenii de acolo, puteai zice ca Melanie e impecabil de normala.

,,Ne pare rau, Melanie. Si pe noi ne-a durut cand te-am lasat acolo, dar am crezut ca asta e mai bine pentru tine..,,
Samanta spune plangand.

,,Nu mai mintiti!,, Melanie țipă spre ei.,,A fost mai bine pentru mine sa traiesc fara părinții mei, sa trăiesc cu sentimentul ca părinții mei ma urau?,, continua sa tipe, plangand si ea.

Arunca cutitul pe jos si ia din mana lui Harry pistolul incarcat cu destule gloante. Samanta si Jason incep sa tipe si sa planga.

,,Nu-mi mai pasa! Vreau doar sa putreziti in iad!,,

Si atunci a fixat cu ochiul capul mamei sale si a apasat pe tragaci. Glontul a trecut prin capul femei, tasnind sange si lasand-o pe femeia fara viata cu fata plina de sange.

,,Ne vom intalni in iad, tata!,,

Melanie spune usor, inainte sa fixeze din nou si sa apese pe tragaci. De data asta, glontul a străpuns inima barbatului care a murit pe loc cu privirea atintita spre fiica lui.

Melanie începe sa planga puternic si se lasa pe vine. Harry vine si o ia in brate pe la spate, încercând sa o linisteasca.

,,Trebuie sa ii ingropam!,, Mel spune, dupa ce se liniștește.

,,Desigur haide! Am vazut doua lopeti afară.,, Harold se ridica, dupa care o ajuta si pe Melanie si se uita la cadavre zambind victorioasa.

Dupa doua ore pierdute de sapat doua gropi, Harold aduce cadavrele si le arunca inauntru, unul peste altul. Era teribil sa vezi asa ceva, dar ei erau al naibii de fericiti si multumiti de capodopera lor.

,, Suntem psihopați, iubire!,,
Harry spune ranjind spre ea.

,, Am avut si ducem o viata psiho, este normal să fim numiti psihopați!,,

Psycho LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum