Capitolul 13

229 15 3
                                    

Totul s-a întâmplat asa repede. Melanie încă nu si-a revenit din acel mic soc. Nici nu o cunoscuse bine pe Kendall, ca a si decedat.  Dar era de asteptat, se stia ca nu va putea face fata acestor lucruri. Erau siguri ca nu se va putea descurca in a omori pe cineva,dar aveau o mica speranta ca ea chiar va putea sa faca asta, pentru ca se vedea cât de mult isi dorește.
Dar nu totii oamenii sunt ca ei, unii sunt mai lasi, altii mai curajosi. Depinde de trecutul pe care l-au avut.

Melanie era intinsa pe pat si se uita pe pereti, in timp ce Harry incerca sa faca ceva de macare din putinele lucruri ce le-a gasit prin dulapuri.
Lui nu ii pasa de Kendall, sau de altcineva, exceptând o persoana. Era sigur ca ea va muri si de aceea nici nu s-a stresat prea mult. Chiar s-a bucurat ca a murit. Lui ii placea sa fie doar el si cu Melanie. Faceau o echipa minunata împreună si nu aveau nevoie de nimeni. A acceptat-o pe Kendall, doar pentru ca Melanie voia asta, dar știa ca (,) Kendall era o pierdere de vreme si asa a si fost.

,,Haide la masa!,, Harold o striga pe Melanie, dupa ce masa e pregătită.
Aceasta coboara si se oprește in mijlocul bucatariei.

,,Miroase minunat!,, ea spune, inspirand mirosul pastelor cu sos preparate de Harry.

,,Sa speram ca asa e si la gust!,, Harold spune zâmbind, iar Melanie rade.

,,Sunt sigura ca vor fi foarte gustoase!,, ea spune, asezandu-se pe scaun.
Ia o gura de paste, si le manca cu pofta. Era una dintre cele mai gustoase mâncăruri pe care le-a mancat vreodată.

,,De unde stii sa gatesti? Harry, sunt exceptionale!,,

,,Pai mulțumesc. Cand eram mic mereu ma uitam la mama cand gatea, si retineam tot ce facea ea acolo. Dar acum m-a ajutat si o carte de bucate!,,
Spune el razand, ea facand la fel.

Pe Harold, rasul lui Melanie il facea fericit. Rasul ei era molipsitor si iti făcea ziua mai buna. Avea cel mai vesel si drăguț zâmbet pe care l-a auzit vreodata. Si se mira, ca prin cate a trecut, ea continua sa rada si sa fie fericita.
E o fata puternica si chiar merita ce e mai bun.

Dupa ce au terminat de mancat tot, si-au strâns amandoi farfuriile si s-au dus in camera.
Melanie si-a facut un dus scurt, apoi s-a schimbat in rochița ei de noapte roz si si-a prins parul intr-un coc.
Dupa ce Harold a iesit si el de la baie, s-a oprit in fata usii admirând-o pe Melanie.
Nu avea nici un pic de machiaj pe fata si cu toate astea, frumusețea ei întrecea orice limita. Inima sa a ramas in gat si simtea ca nu mai poate respira.
Ochii lor s-au intersectat si amandoi au simțit o flacara imensa ce se aprinsese intre ei.
Erau niste sentimente neutre, pe care acesti ciudați nu le intelegea.

Oare simțeau ceva unul pentru celalt sau era o simpla atracție fizica? Voiau mai mult unul de la altul sau se mulțumeau cu niste schimbari de priviri?
Intrebari fara răspuns, ca de fiecare data.

Psycho LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum