Capitolul 14

214 18 6
                                    

Inca se priveau unul pe celalalt. Erau fascinați unul de altul. Pieptul lui Harry era gol, iar Melanie simțea ca inima i se blocase in piept.

Harry se apropie de ea, iar Melanie se ridica in picioare. Privirile lor inca erau conectate si parca o flacara se aprinsese intre cei doi. Degetele lungi ale lui Harold se plimbau pe obrazul fin al lui Melanie. I se facuse pielea de gaina, si nu o putea controla. Inimile lor bateau foarte tare. Harold isi apropie fata de Melanie. Buclele lui cad pe fata ei, ceea ce o facea sa se gadile. Buzele moi ale lui Harry s-au contopit cu buzele groase ale lui Melanie. Era primul lor sarut si era totul atat de fierbinte. Buzele lor se potriveau perfect. Harold a inceput sa isi miste buzele peste ale ei. Totul devenea mai excitant pe secunda ce trece.
Melanie simțea fluturasi in stomac si se lasa purtata de val.
O intinde pe Melanie pe pat, apoi se aseaza si el usor peste ea, incercand sa nu o strivească cu corpul lui greu.
Ea era asa firava, mica si plapanda. O privea ca pe un ghiocel si chiar se asemana cu unul.
Incepe sa o sărute din nou. Cu o mana se juca in parul ei moale, iar cu cealalalta ii tinea talia. O saruta din nou mult mai apăsat, apoi o saruta pe toata fata. Ii da cu grija rochita de noapte jos după ea. Ii priveste corpul pentru cateva clipe, apoi o saruta din nou.
Formele ei il inebuneau pe Harry, la propriu. Sanii ei erau mari, rotunzi si perfecti. Talia ei era subtire si avea forme de fotomodel.
Se lasa mai jos si incepe sa ii sarute tot corpul. Amandoi tanjeau unul dupa altul. Simteau ca o vor lua razna, daca mai trageau atata de timp.
Erau dornici si abia așteptau sa incepea adevarata placere.

____________________________________

Dimineata,in timp ce Melanie inca dormea, Harold pregatea micul de jun. Aseara a fost prima lor noapte, si cea mai frumoasa.
Niciunul nu credea ca vor uita aceea noapte.

,,Harry?,, Melanie il striga pe Harold.

,,Da, iubito?,, Harold ajunge in fata usii. Se uita la Melanie care statea întinsă pe pat.

,,Ma doare. Ia-ma in brate, te rog!,, spune Melanie bosumflata.

Harold o ia in brate, dar nu înainte sa o sarute usor pe buzele ei rosii. O duce la baie, unde se spala pe dinti si pe fata. Apoi o ajuta sa se imbrace, cu o rochiță roz cu volanase si mici accesorii pe ea, pana la genunchi. Ii pune niste sosește in picioare. Apoi se așează in spatele ei, ia peria si incepe sa ii pieptene parul des si lung. Ii placea foarte mult parul ei special, vopsit o parte neagra si o parte alba.
Dupa ce termina, Melanie isi aranjeaza parul si se machiaja rapid. Apoi, Harold o ia in brate si o duce in bucatarie.
Acesta aranjeaza pe doua farfurii, omleta cu branza pe care a preparat-o. Incep amandoi sa manance liniștiți.

Nu au adus vorba de noaptea trecuta, dar amandoi erau fericiti dupa cele intamplate. Ar fi vrut sa repete noaptea aceea din nou si din nou, pentru ca stiau ca nu se vor satura vreodată, unul de altul.

Psycho LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum