Ma trezesc, imi fac rutina, si ma imbrac. Fug jos in living imi iau cheile de la motocicleta, eram gata sa plec dar il gasesc pe Offender pe ea.
Eu:- Ce cauti aici??
Offender:- Ăp...nu conteaza.
Eu:- Vrei sa te duc undeva?
Offender:- Poate.
Eu:- Unde?
Offender:- La o cabana, pe un munte.
Eu:- Nici o problema.
Pornim spre cabana.
Mare gresala.Ajungem si simt cum sunt luata pe sus.
Eu:- Ce naiba faci?
Offender:- Pentru binele tau ar fi mai bine sa nu stii.
Eu:- Punema jos.
Offender:- Bine sigur,te pun pe pat.
Eu:- Lasama jooos!! Futute.n dinti de caracatita violatoare
Offender:- Am asteptat prea mult timp.
Eu:- WTF!?! Ce tot vorbesti? Ne cunoastem doar de o luna!.
Offender:- Asta crezi tu.
Eu:- Ce vrei sa spui??
Offender:- Te.am urmarit de mult timp.
Eu:-........ . Lasama jos.
Ma urunca pe pat, si ma imobilizeaza.Ce pula mea sa fac ca cu lanturile nu pot face nimic iar puterea focului am sigilat.o intr.o sabie. Simteam cum imi desfacea camasa mea rosie.
Eu:- Nu sunt destule curve pe varianta?
Offender:- Da, dar pe toate le.am probat, si sunt curios sa vad cum lucrezi tu.
Eu:- BAGAMIAS PULA! Lasama! imi suna telefonul si reusesc cumva sa raspund.
Lasama!!Rox pov.
O sun pe Sara dar o aud cum striga.Si il aud si pe Offender.
Nu.i bine, il omor pe handicapatul asta futurist facut pentru alocatie din o piersica putreda si un prezervativ folosit!!.Eu:- Sleeeeendeeer!!
Slender:- Da.
Eu:- Avem un viol neasteptat.
Slender:- Cine cu cine?
Eu:- Offender cu Sara!
Slender:- Stiu unde sa.i gasim.
Ne telepotram in fata unei cabane, si aud inconfundabile injuraturi a lui Sara.
Slender il ia pe Offender de pe Sara, si ea injura de toti sfintii!!.Eu:- Sara esti bine? Ce am zis? Sa nu te joci cu perversi!Si tu ce ai facut? Te.ai jucat cu cea mai perversa fiinta de pe pamant!
Sara:- ...... . se urca pe motocicleta si o ia la goana.
Oare unde merge? Ma duc sa o caut.
Sara pov.
O iau la goana cu motocicleta in padure, si vad un lac, ma pun pe mal cu genunchii la piept si ma uit la apa. Am hotarat sa intru in apa ca sa uit de toate, apa era rece, dar placuta, ma scufund in apa si stau putin dupa urc la suprafata. Aud niste voci care rad.
Eu:- Cine pula mea nu are ce lucra?
L.Jack, Jeff si E.Jack:- Noi!.
Eu:- Ce faceti aici?
L.Jack:- Ne plictiseam.
Eu:- Hai, plecati de aici! Valea! Jet! Șpa!
J.Jack, Jeff si E.Jack:- Venim si noi in apa.
Eu:- Ok. eu fac sa apara o minge si ne jucam cu ea.
Apoi il scufund pe Jeff, si L.Jack sare pe mine si eu cad in apa, ma prefac ca ma innec.
L.Jack:- Ăp....plm ce am facut fata asta se inneaca.
Jeff:- Si tu stai ca prostu' si te uiti.
L.Jack:-...... .
E.Jack:- Dute ma dupa ea!!!!.
Eu:- Ce fraieri, Hahahaha, vam pacalit! spun eu scotand limba.
L.Jack:- No, lasa ca vezi tu !
Eu fug pe mal si cei trei copi nucleari dupa mine, si am tinuto asa pana tarziu, erau uzi leoarca, ne urcam toti patru pe motocicleta si mergem spre casa, parchez motocicleta, si intru in casa si fug ca o racheta in camera si ma duc sa fac un dus.
Intru in dus si apa clada ma relaxa, haaa, ma simteam asa de bine. Eram inca nervoasa pe Offender, aaaa da mi.am amintit ca trebuie sa ma duc sa.i duc ceva la Slender.
Ma imbrac repede in pijamalele mele cu numele trupei "Falling in reverse", iau sabia cu in care am sigilat puterea focului.Bat la usa.
Slender:- Intra.
Eu:- Considera ca este un cadou.spun eu aruncandui sabia si iesind afara dar sunt luata pe sus.
Slender:- Nu am ce sa fac cu ea. Este doar o sabie.
Eu:- Tsk..... . ma concentrez la foc si sabia ia foc.
Slender:- .... .
Eu:- Acum integi de ce ti.o dau tie?
Slender:- Aham...
Eu:- Bun, acum tre' sa plec.
Ma duc in camera sa dorm dar nu pot, ma fataiam in pat.
Ma duc tiptil in bucatarie si iau borcanul cu nutella si ma pun pe canapea sa ma uit la un film, mai degraba la "Fast and Furious" este filmul meu preferat. Smile vine langa mine si isi pune botul pe pociorul meu, se uita ciudat la mine pentru ca eu salivam cand il vedeam pe Vin Diesel.Dupa ce se termina filmul, ies afara si ma duc in gradina unde erau florile, ma asez pe iarba si ma uit la stele. Am adormit. Simteam o mana calda care ma atingea,ma prefac ca dorm, si simt ca ma ia pe sus.
X:- Nu te preface ca dormi, stiu ca esri treaza.
Eu:- Cine esti?
X:- Eu am multe nume, si multe infarisari, dar un lucru pot sa.ti spun , tu imi apartii.
Eu:- CE!?! EU NU APARTIN NIMANUI!.
X:- Ai sigilul care semnifica ca imi apartii.
Eu:- Care sigil?Colierul?.
X:- Tu vei sta la mine.
Eu:- Nici gand!!. sar din bratele lui jos si fug in camera mea si inchid usa cu chea, baricadez cu ori ce gasesc.
Inchid geamul si ma pun in pat sa dorm.Hey, scuze pentru greselile de ortografie, sper sa va placa capitolul asta, va 💋