Capitolul 22.

123 12 0
                                    

Priesc un mesaj.

"Cf?"

Cine dracu nu are ce lucra??

"Nu.i treaba ta ce fac"

"Dc esti in toane rele??:(("

"Din punct de vedere ce nu stiu cu cine vorbesc,nu stiu de ce nu ar trebui sa fiu in toane rele?!"

"Eu sunt Anonimul, fericita?"

"Nup"

"Abia astept sa te vad inbracata in rochia care ai luat.o, machiata, cu pantofi cu toc"

"Ateapata o secunda, de unde sti de rochie si de seara in oras?"

"Sunt ingerul tau pazitor, stiu totul despre tine."

"Ma prefac ca nu.i ciudat"

" ........."

"In fine, am ceva de facut"

"Ok, pa."

"....."

Ma uit pe ceas si deja era 20:34,ma duc sa fac un dus.Ma dezbrac, intru.n dus pornesc apa calda..............................dupa ceva timp iau prosopul si ies. Cand sa deschid usa ea se deschide brusc si sunt tras afara.

Eu:- Ce nai..?

Era Rox care avea in mana rochia care mi.am luat.o, Cloky avea o trusa enorma de machiaj si Luna avea o preche de pantofi cu toc .

Rox:- O sa te facem sa areti ca o fata normala.

Cloky:-*ras malefic*

Luna:- Haide sa incepem fetelor!

Eu aveam o fata de Help mee! Ele se apropie incet de mine, eram gata sa fug dar Rox ma prinde de mana si imi intinde rochia.

Eu:- Ap....

Rox:- Nu comenta!

Eu:- Dar..

Luna:- Sa nu aud nici un cuvant!!

Eu fata de "piei satana piei"

Imi iau rochia, Luna ii intinde pantofii, ma duc in baie sa ma imbrac in rochia aia nenorocita si pantofii, ii incalt cu greu deschid usa si cand sa fac un pas cad ca o proasta in nas. Ma ridic si Cloky ma ia de brat si ma tarste pana la pat, imi face samn sa ma asez, eu execut si ea apare cu trusa de machiaj zambind creepy.Dupa ce termina sa ma machieze ma uit in oglinda.

Eu:-Wow, arat ca o fata, dat trebuie neaparat sa port instrumentele de tortura?

Rox:- Vrei sa te incalti cu adidasi?

Eu:- As prefera.

Luna:- Hai ca nu.i asa de rau.

Eu:- Vorbeste pentru tine eu nu am fost incaltata niciodata cu tocuri.

Cloky:- Te obijnuiesti.

Eu:- Si voi? Nu sunteti pregatite.

Cloky,Rox, Luna:- Repede la garderoba!!!! spun la unison.

Ele fug pe usa si eu raman in camera mda.....urasc rochiile, si pantofi cu toc de juma' de metru si de machiajul care ma face sa arat mai rau ca L.Jack.

Din camera lui Rox se aude un tipat.

Eu fug ca o rata pe tocuri, deschid usa si Rox.

Eu:- Ce s.a intamplat?

Rox:-Sunt cea mai ghinionista fata din luuuuuumee!

Eu:- De ce?

Rox:- Nu am nici un lantisor!

O noua viata.[Creepypasta]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum