Trender:- Haideti cu mine.
Eu, Rox, Sally si Cloky:- Ok.
Ne teleporteaza repede in conacul lui, intram intr.o camera cu costume de baie, erau tot feluri de costume, cu modele de leopard, altele linii, alte care mai de care.
Prima a fost Cloky care a probat un costum roz, dar la Trender nu.i placea cum statea asa ca ia dat un costum albastru cu mult sclipici, dar nici asta nu ii statea prea bine, a luat altul turcoaz cu buline negre ii statea super.
A doua, a fost Sally, pentru ea nu a fost prea greu am gasit un costum intreg roz cu un ponei.
A treia, a fost Rox care a probat doar costume verzi pana cand am gasit unul albastru cu verde, si nu sa mai despartit de el.
Iar eu am fost ultima, am incercat tot felul de costume, pana am probat unul negru cu rosu. Se vedea foarte bine tatuajul meu de pe coaste si se intindea pana la coapse.
Observ niste fețe ale unor idioti care se uitau pe geam, ma duc spre geam, si ii vad pe L.Jack, Jeff si Offender, trag perdelele .Ne imbracam in hainele noastre si ne teleporteaza inapoi in conac, eu si Rox fugim spre camerele noastre si ne inpachetam si noi niste haine.
Slender:- DACA NU VA GRABITI, SARA VA DORMI CU OFFENDER IAR ROX CU JEFF SI L.JACK.
Cand am auzit, ca sa coboram mai repde, imi pun bagajul langa scari, il pun si pe a lui Rox peste al meu, si ne urcam pe ele in 2 secunde am fost jos.
Toti:- Wow, asta da cobarare pe scari.
Eu:- Deci la care plaja mergem?
Slender:- Vom merge intr.o alta dimensiune.
Eu:- Si in care mai exact. spun eu apropiindu.ma de el.
Slender:- In dimensiunea demonilor, vampirilor etc... spune dandu.se cativa pasi in spate.
Eu:- Ok, sa mergem!!!
Ne teleportam in dimensiunea aia, ajungem in fata unui hotel de 4 stele.
Slender merge sa ia cateva camere, dar se intoarce inapoi.
Eu:- Ce sa intamplat?
Slender:- Nu ne lasa doar daca avem rezervare.
Eu:- Nu lasa un barbat sa faca lucrul de femeie.Rox vino cu mine, si ia.ti niste haine ca sa te schimbi.
Rox nu ezita si vine dupa mine, eu eram imbracata in niste pantaloni foarte scurti negri, aveam o camasa rosie desfscuta si in sutienul meu negru, Rox avea o fusta de blugi, o geaca de blugi si sutienul ei alb, intram in hotel , ne ducem la baiatul de la receptie.
Baiatul:- Da, aveti rezervari?
Eu:- Nu scumpule.
Baiatul:- Atunci nu puteti intra.
Rox intra dupa tejghea, ii intoarce scaunul si isi pune piciorul pe scaun.
Rox:- Noi nu am stiut dar daca de data asta cred ca poti face o exceptie.
Baiatul roseste.
Eu ma duc in spatele scaunului si imi pun mana pe umarul lui si treptat le duc din ce in ce mai in jos, ii suflam pe ceafa iar acesta roseste si mai mult.
Baiatu:- Cred ca d-de data asta pot face o exceptie.
Imi da cheile de la camere, eu si Rox ne indreptam spre ceilalti.
Eu:- A fost usor.spun batand pumnul cu Rox.
L.Jack , Jeff si Ben erau gura casca, eu si Rox le inchidem gura si spunem la simultan:- Inchide gura ca de nu intra musca.