Capitolul 25.

139 11 3
                                    

Imi invoc si eu demonii si astept ca ei sa faca prima miscare.

Eu:- Aveti mult tupeu!

Jane:- Unde e tot familionu' nu au venit sa te ajute?

Eu:- Sunt intr.o mica vacanta, adversara voasta sunt eu!

Jane era gata sa atace dar o opreste Zalgo.

Zalgo:- Jane, draga mea, hai sa nu ne aruncam direct in razboi.

Eu:- Ati terminat cu vorbaria? Sa trecem sa la fapte!

Zalgo:- Sara, iubita unchiului, vino aici, nu te.am vazut de mult. Mai exact cand erai in scutece.

Eu:-Tsk, mai taci!

Zalgo:-Esti la fel ca mama ta.

El dispare din fata mea. Unde naiba sa dus, pana simt o mana pe spatele meu.

Zalgo:- Spune.mi, ce mai face Rox? E bine?

Eu:- Nu.i treaba ta.spun incercand sa.i dau un pumn.

Zalgo:- Ai ratat!Sti, putem evita toate astea printr.o intelegere.

Eu ii fac semn sa vorbeasca mai departe.

Zalgo:- Tu si Rox veniti cu mine si eu ii las in pace pe Slender si cei lalti, familia ta si a lui Rox.

Eu:- Sti ca sunt capabila sa lupt pana la moarte pentru ei!

Zalgo:-Stiam ca vei zice asta.Gandestete ca biata ta mama a murit sfasiata de lanturile pe care acuma le ai tu.

Eu:- Ce vrei sa spui?

Zalgo:- Mama pe care o ai este adoptiva, tatal tau adevarat a omorat.o pa mama ta.Ea voi sa te salveze si a reusit.

Eu:- Sa ma salveze de cine?

Zalgo:- De tatal tau.

Eu:- De ce?

Zalgo:- Tatal tau nu a vrut nici un mostenitor, dar ai aparut tu din gresala si iai mostenit puterile lui si ale mamei tale.De frica ca vei fi mai puternic ca el a vrut sa te omoare cu lanturile dar s.a bagat mama ta. Iar ea a murit in locul tau.

Eu:-.........

Zalgo:- Pacat, era o femei frumoasa, era ca un inger.

Eu:- T-Taci!!!! Nu vreau sa te aud!

Zalgo:- Hai Sara vino la mine.

Eu ma duc incet spre el, imi pun capul pe pieptu lui.
El imi mangaie parul.

Eu:- Si daca ai vazut ce se intampla de ce nu ai facut nimic?

Zalgo:- Ce?

Cu unul din lanturile mele il ranesc in abdomen.Ce? Ati crezut ca am innebunit?

Zalgo:-La fel de agresiva ca tatal tau.Atacati, aratatile de ce sunteti in stare!

Eu:- Sa ne distram!

Era o adrvarata joaca, ma distram de minune impartind pumni ,picioare si lanturi.Incercam sa ajung la Zalgo.

Jane:- Adversara ta sunt eu.

Eu:- Vrei iar sa faci buba?

Jane:- Eu cred ca de data asta va fi diferit.

Eu nu mai astept si o lovesc cu un pumn, iar ea cade pe spate, furia m.a cuprins pentru ca deja am inceput sa ma satur. Ea incearca sa ma injunghie cu un cutit, mi.am indreptat privirea spre conac sa ma asigur ca nimeni nu intra, dar dintr-o data am simtit o durere ingrozitoare in umar.Ma injunghiase in umar. Gata! De aici treaba devine serioasa, sa terminam cu joaca. Am imobilizat-o cu lanturile iar apoi am inceput sa o starang din ce in ce mai tare apoi am lasat-o sa cada pe jos si al taiat-o in dou la propiu.

O noua viata.[Creepypasta]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum