Sara pov.
Vis.
Ma plimbam pe un camp de bezele si vata de zahar, cand o clatita zburatoare imi face sem sa o urmer, si ajungem intr.o pasune plin cu clatite zburatoare cu nutella, si era un rau de Coca- Cola, munti de inghietata ,copaci de lemn dulce, si flori de bomboane, apoi apare regina zana acadea si ma intreaba:
Regina:- Vrei sa.mi devorezi intreg tinutul?
Eu:- Daa. Daca ma rogi asa de dragut.
Dar sunt intrerupta de o voce care ma striga, dar nu o bag in seama, ma intorc pe cea lalta parte si dau cu mana pe capul cuiva, ma ridic si ma uit cine era si uitasem ca ieri L.Jack a venit pe acoperis.
Rox:- SARAAAA.( striga ca o descreierata)
Toti:- L.Jack, Sara unde dracu santeti?
Eu :- Jack trezirea ca astia ne cauta .
L.Jack :- Bine ma trezesc.
El merge in casa si eu sar de pe acoperis pe balconul din camera mea.Ma schimb in niste blugi rosii in carouri negre, o bluza neagra cu numele trupei "Falling in reverse", niste tenis negri..si ma duc dupa perina de pe acoperis si apoi ma duc sa mananc ceva, imi pun o cana de cafea si niste paine cu nutella.
Apare pe umarul meu, iar corbul si avea agatat de gat biletel." Sper ca ti.a placut darul meu,imi este asa dor de tine,esti asa de draguta cand dormi cu lumina lunii care se reflecta pe fata ta. Abia astept sa te mai vizitez.
Cu amor, Anonim"Okkk.......oare ar trebui sa.i zic la Rox sau nu?
Slender:- Ce sa.i spui??
Eu:- Ce nutella faci in capul meu??
Slender:- Ăp....nu conteaza.
Eu:- Prajuna umana de 6 metri, raspundemi la intrebare.
Slender:- Pai am vrut sa vad daca ai facut ceva cu L.Jack.
Eu:- Nici nu pote omu' sa dispara un minut si un stalp uman iti intra in cap!!! Iesi afara din capul meuu!!
Slender:- Ok.
Imi iau ceasca de cafea si ma pun pe fotoliu si ma uit pe geam cum striga descreieratii.*chicotesc*
Apoi vad un mesaj de la Offender.
" Ma ajuti sa.mi fac curat in casa?"
Cum as putea sa refuz , pana la urma trebuie sa punem in aplicare misiunea" Gelozia".Imi iau telefonul si castile si ma duc la motocicleta , imi pun castile in urechi si gonesc spre conacul lui.
Ajung si deschid usa, era intuneric, si ma impiedic de ceva ca de obicei.
Eu:- Au, futui morti masi de handicapat zoofil dezosat.
Offender:- Ai venit repede.
Eu:- Dap, deci, sa ne apucam de curatanie si sa punem in practica planul "Gelozia".
In timp ce facem curat.
Offender:- De ce vrei asa de tare sa o faci geloasa?
Eu:- Pai....nu prea am un motiv intemeiat, poate vreau so fac pentru pura placere sa vad lumea suferind. spun stergand praful.
Offender:- Nu mi.ai raspuns la o intrebare.
Eu:- Care?
Offender:- De ce nu fugi de mine?