Capitolul 20.

148 15 3
                                    

Rox pov.

Sara fuge in baie. Mi se pare ciudat nu s.a indragostit din clasa a sasea cand am reusit sa o fac sa se inroseasca in mod miraculos vorbind despre baietii din creepypasta la bustul gol. ( dubios, dar sa fim sincere fetelor cine nu ar vrea sa.l vada pe Jeff sau Ben la bustul gol?)

Offender:- Cred ca ceva a atins.o la corason.

Eu:- Cu siguranta, desi este destul de ciudat, de obicei ea nu pierde vremea cu chestii de genul asta.

Jeff:- Si acum ce facem? Asteptam ca Sara sa iasa din baie, sa.i legam niste greutati de picioare ca sa nu mai "pluteasca" si cu niste acee sa.i spargem inimioarele de deasupra capului ei.

Cloky:- Sau cineva ar putea sa vorbeasca cu ea. Cineva care sa o cunoasca mai bine decat toti, care sa ii stie toate gandurile.

Toti:- *arata spre mine*

Eu:- Ok, ma duc, uratimi noroc.

Ma duc la usa de la baie si bat usor in ea.

Eu:- Hey, Sara, ce s.a intamplat?

Sara:- Nimic.

Eu:- Daca nu te misti sa.mi spui o sa sparg usa.

Sara:- Serios, nu am nimic.

Eu:- 5,4,3,2 ...

Sara:- Codul 007AB.

Eu:- Ce cod?

Sara:- Codul 007AB!!!!

Eu:- Oww, acel cod 007AB.

Jeff pov.

Cod?007AB? Ce naiba mai este si asta? Vreo limba secreta a fetelor? Ma straduiesc sa inteleg dar nu reusesc sa procesez nimic.
Cine intelege fetele!?

Cloky pov.

Nu am avut un cod 007AB de mult timp, eh...cel putin de cand L.Jack s.a indragistit de o bucata de lemn, care o violase de 3 ori si era sa turbeze cand Slender a aruncat.o in foc. Abia atept sa stiu cine a cucerit inima Sarei.

Sara pov.

Ok........ma.m indragostit de Anonimul asta, NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU eu nu ma pot indragosti!!!!!!!

Ii deschid usa la Rox si o trag repede inauntru.

Rox:- Sara....trebuie sa.mi spui ceva?

Eu:- D-Da, primesc cadouri, scrisori, trandafiri, de la un anonim, si cred ca ma.m indragostit de el!!!. spun asa de repede ca am ramas fara suflare.

Rox: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Este Craciun in August!!!

Eu:- Mai incet!!!

Rox:- Scuze.L-ai intalnit vreo data?

Eu:- O data, dar am luat.o la goana in camera mea.

Rox:- Vorbim in seara asta, despre toate detaliile.

Eu:- Ok.

Ies afara si ma pun langa ceilalti, si toti erau cu ochii la mine.

Eu:- Ce?

Toti:- Nimic!!

Eu:- Hai sa facem alt ceva.

Jeff:- Sigur! Vi tu in camera mea!

Eu:- Vezi sa nu.Fetelor mergem la cumparaturi?

Rox, Cloky:- CUMPARATURI!!!!

Eu:-Sa o chemam si pe Sally.
Va rog acoperitiva urechile.

O noua viata.[Creepypasta]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum